ERM נכנסת לתחום ה-IoT עם מערכת מעקב אחר נכסים

1 יולי, 2019

החברה מראשון לציון פיתחה רעיון שיווקי שלפיו חיישני המצב יפעלו גם בסביבה הניידת וגם בסביבה הנייחת, ולכן יוכלו לשמש למעקב אחר תנועת הנכסים המנוטרים, ולאחר מכן גם אחר השימוש לאורך חיי המוצר

חברת ERM Advanced Telematics מראשון לציון הכריזה על משפחת הפתרונות החדשה IoTLink, שבאמצעותה היא נכנסת אל תחום ה-IoT, מעבר לתחום המסורתי שלה, של פתרונות ניטור ומעקב אחר כלי-רכב, נהגים ונוסעים. לדברי מנהל השיווק והפיתוח העסקי בחברה, איתן קירשנבוים (בתמונה למעלה), חברת ERM גיבשה חזון שלפיו ניתן לייצר ממשק בין כלי-רכב ובין נכסים.

קירשנבוים: "המטרה היא לאפשר ללקוחות להרחיב את שירותי הטלמטיקה וניהול ציי הרכב שלהם גם לתחום של ניהול וניטור נכסים בעולם הלוגיסטיקה. כך למשל, הם יוכלו לנטר נכסים דרך שלבי ההובלה ליעד וההתקנה באתר הלקוח, ואחר-כך לאורך כל חיי המוצר". אסטרטגיית השיווק מותאמת לרעיון: בשלב הראשון החברה תשווק את מערכות StarLink ללקוחות הקיימים שלה, ובהמשך לגופים אחרים המספקים שירותים מבוססי IoT.

משפחת IoTLink כוללת קבוצה של חיישנים העוקבים אחר מדדים שונים, דוגמת מיקום, לחות, טמפרטורה, אור, תנועה, זווית, הלם, נפילה ופתיחה או סגירה של דלתות. החיישנים מקושרים ביניהם בתקשורת BLE – Bluetooth Low Energy, ומקושרים אל נתבים המעבירים את המידע אל תוכנת עיבוד בענן. המערכת כולל גם רב-חיישן בשם e2Sens ונתב ייעודי עבורו בשם e2Gate. היא מתמקדת במדידה רציפה של מספר טווחים שיוגדרו מראש על ידי המשתמש ומאתרת חריגות מהם.

החברה מסרה שמערכות e2Sens והן e2Gate פועלות באמצעות סוללה פנימית המאפשרת פעולה רציפה לאורך מספר שנים ללא טעינה וללא שימוש בכבלים. הן מותאמות לשימוש בסביבה ניידת ובסביבה נייחת. חברת ERM נוסדה ב-1985 מעסיקה כ-140 עובדים בישראל. פתרונות החברה מבוססים על טכנולוגיות אלחוטיות כמו תקשורת סלולרית, Bluetooth ו-Wi-Fi וממוקדים בניהול ודיאגנוסטיקה מרחוק של כלי-רכב וציי רכב. מוצריה מותקנים ב-1.5 מיליון כלי רכב בעולם.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , IOT , חדשות

פורסם בתגיות: ERM , IOT , ניטור כלי-רכב