איסטרוניקס מונתה לנציגת Advantech בתחומי ה-IoT התעשייתי

29 דצמבר, 2019

בשנים האחרונות מנהלת Advantech הטאיוואנית אסטרטגיה ממוקדת IoT, עם דגש מיוחד בתחום ה-IoT התעשייתי והמשובץ, שעבורה היא פיתחה סדרה של מוצרים חדשים

חברת איסטרוניקס (Eastronics) מונתה למפיצה הרשמית בישראל של חברת Advantech הטאיוואנית, לקו מוצרי ה-IoT התעשייתי (Industrial IoT). חברת Advantech מספקת מחשבים, פתרונות תקשורת וכרטיסים משובצים בתקנים מסחריים ותעשייתיים, ובשנת 2018 צמחו מכירותיה בכ-11% והסתכמו בכ-1.6 מיליארד דולר. בשלוש השנים האחרונות החברה מנהלת אסטרטגיה ממוקדת IoT, שעבורה היא פיתחה סדרה של פתרונות ומוצרים חדשים: פלטפורמות משובצות, ומודל של שירות מקצה לקצה (One-Stop Service) לאינטגרציה של כרטיסים משובצים, מערכות, תוכנה, תצוגות וציוד היקפי.

האסטרטגיה באה לידי ביטוי בארגון רוב מגזרי הפעילות של החברה תחת שלוש קבוצות עיקריות: Embedded IoT, Industrial IoT ו-Service IoT. בדו"ח השנתי של 2018 החברה העריכה ששוק ה-IoT הגיע סוף סוף לבשלות ומתחיל להיכנס באופן משמעותי לתעשיות הייצור, ולכן החברה החליטה להרחיב את היצע המוצרים לשוק הזה. בין השאר היא מקדמת את פלטפורמת התוכנה WISE-PaaS המאפשרת לספק פתרונות מלאים (SRP – Solution Ready Package) לתעשייה באמצעות שילוב של פתרונות תוכנה וחומרה של ספקי צד שלישי.

כיום הפתרונות שלה כוללים אינטגרציית IoT ושירותים מיחידת מחשב הקצה (Edge) ועד לענן, בהם תוכנת ניהול והפעלה להתקני IoT התומכת בחיבור אוטומטי לרשת, שליטה מרחוק ועדכוני תוכנה Over-The-Air. איסטרוניקס מסרה שביחד עם מוצרי Advantech, כולל סל פתרונות ה-IoT שלה פתרונות IoT מקצה לקצה, חיישנים אנלוגיים ודיגיטליים, IoT Wireless Modules, תכנון כרטיסים אלקטרונים ליישומי IoT ציוד לבדיקות אלקטרוניות מיחידת הקצה ועד ה-Base Station ומבדקי Pre-certification.

למידע נוסף: רבקה הלפמן, 050-8885628, [email protected]

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: IOT , חדשות , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: Advantech , Eastronics , IIOT , IOT , IoT תעשייתי , אדוונטק , איסטרוניקס