שמוליק פרייל מונה למנהל הפעילות של Xilinx בישראל

3 מרץ, 2020

מחליף בחלק מהתפקידים את גדעון קדם הפורש מהחברה לאחר 11 שנים. מנכ"ל זיילינקס העולמית, ויקטור פנג, השתתף בכנס הלקוחות השנתי שארגנו זיילינקס ואבנט ישראל, והדגיש את חשיבות החדשנות הישראלית

בתמונה למעלה (מימין לשמאל): מנהל הפעילות היוצא גדעון קדם, מנכ"ל Xilinx ויקטור פנג, והמנהל הנכנס שמוליק פרייל

שמוליק פרייל מונה למנהל הפעילות של חברת זיילינקס (Xilinx) בישראל ומחליף בתפקיד את גדעון קדם, שניהל את הפעילות בארץ במשך 11 השנים האחרונות. בנוסף, החל מחודש אפריל 2020 הוא גם ינהל את הפעילות של זיילינקס במזרח אירופה, לא כולל רוסיה. קדם סיפר ל-Techtime שהוא יוצא למספר חודשי חופשה, שלהם הוא מצפה זמן רב.

פרייל הצטרף לזיילינקס ישראל לפני כ-9 שנים אחרי 11 שנה בחברת איסטרוניקס. בזיילינקס הוא ניהל את סגמנט תעופה וביטחון, ולאחר מכן מוצרים תעשייתייים ומכשור רפואי, ובהמשך את ההפצה המקומית, אשר מבוצעת כיום על-ידי חברת אבנט (Avnet). לדבריו, השווקים החמים בישראל הינם תעשיה בטחונית, לקוחות תקשורת בכלל ודור חמש בפרט והתחלות מעניינות של פעילות בתחום ה-Data Center. כמו כן, תחום הרכב (האוטומוטיב) הינו תחום חם ומתפתח.

פרייל: "בישראל יש הרבה מאוד לקוחות בתחומי לימוד המכונה (ML) ובינה מלאכותית (AI). הטכנולוגיות האלה מגיעות היום כמעט לכל מקום, החל מהשוק הביטחוני, שוק הרכב, ועד לתחומי מרכזי הנתונים ועוד. "אנחנו רואים השתלבות של הסייבר בתעשיית הרכב. בין השאר, אנחנו מקדמים את תוכנת VITIS החדשה שלנו, המאפשרת למהנדסי תוכנה להשתמש ברכיבים מיתכנתים. התוכנה הזאת פותחת בפנינו קהילה חדשה של מהנדסי אלגוריתמים המתחילים לעבוד עם הכלים שלנו".

מנכ"ל זיילינקס העולמית: "ישראל היא מרכז חדשנות"

בשבוע שעבר קיימה זיילינקס את כנס הלקוחות השנתי שלה בישראל, בשיתוף עם חברת אבנט (Avnet). לכנס הגיעו יותר מ-600 מהנדסים מהתעשייה. לכנס הגיע גם מנכ"ל זיילינקס העולמית, ויקטור פנג, אשר סיפר למשתתפים שישראל מהווה מרכז של חדשנות חשוב מאוד לחברת זיילינקס. לדברי פנג, המשקל של השוק הישראלי בא לידי ביטוי בכך שקרן ההשקעות של החברה, Xilinx Ventures, ביצעה בחמש השנים האחרונות השקעות רבות בישראל וממשיכה בחיפוש אחר השקעות חדשות בארץ.

יותר מ-600 מהנדסים השתתפו בכנס שאירגנו זיילינקס ואבנט ישראל
יותר מ-600 מהנדסים השתתפו בכנס שאירגנו זיילינקס ואבנט ישראל

בין השאר, הוא גילה שחברת ECI מפתחת כיום את פלטפורמת ה-5G שלה על-גבי רכיבים מיתכנתים של החברה, ושחברת GuardKnox מלוד, אשר מפתחת מערכות הגנת סייבר עבור כלי-רכב, משתמשת בפלטפורמת העיבוד המיתכננת של זיילינקס. נודע שהחברה נמצאת בקשרים הדוקים עם 6 לקוחות טיר-1 בתחום תעשיית הרכב, בהן דיימלר, ב.מ.וו ואאודי, ושהיא מקווה להתחיל בייצור המוני כבר בסוף השנה.

לכנס הגיע גם סגן נשיא למכירות אזור EMEA של חברת אבנט, ז'יל בלטראן. לדבריו, השוק הישראלי מעניין מאוד את אבנט, מכיוון שהחברות בישראל מייצרות טכנולוגיות פורצות דרך. "הפיתוחים החדשים בישראל הם לעתים רבות אינדיקטור מוקדם למגמות שישלטו בשוק העולמי". בשיחה עם Techtime הוא העריך שתעשיית הרכב תמשיך להיות המגזר התעשייתי הגדול ביותר באירופה, ולאחריו תחום התעשייה החכמה המובל כיום על-ידי גרמניה.

ז'יל בלטראן, סגן נשיא למכירות אזור EMEA באבנט. "בישראל רואים מה יהיו המגמות בעולם"
ז'יל בלטראן, סגן נשיא למכירות אזור EMEA באבנט. "בישראל רואים מה יהיו המגמות בעולם"

בלטראן: "השפעת וירוס הקורונה על התעשייה ועל הייצור האלקטרוני עדיין לא ברורה. מצד אחד לסין יש משקל גדול מאוד בייצור העולמי, כך למשל כמעט 80% מהמעגלים המודפסים בעולם מיוצרים היום בסין, וזו רק דוגמא אחת. מנגד, קבלניות הייצור הגלובליות (EMS) יכולות לתמרן בין מתקני הייצור שלהן הפועלים בהרבה מדינות, והדבר יכול למתן את השפעות המשבר בסין".

מימין לשמאל: גדעון קדם, טל סגמן מנכ"ל אבנט ישראל, ויקטור פנג, ז'יל בלטראן ושמוליק פרייל
מימין לשמאל: גדעון קדם, טל סגמן מנכ"ל אבנט ישראל, ויקטור פנג, ז'יל בלטראן ושמוליק פרייל
Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , סמיקונדקטורס , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: Avnet , XILINX , אבנט , זיילינקס