סגנטק במו"מ למכירת Sage תמורת 16 או 28 מיליון דולר

30 מרץ, 2020

סייג' מפתחת ומספקת כלי תכנון אלקטרוני ללקוחות המפתחים שבבים אלקטרוניים, ומעוניינים להסב את תוכניות הייצור שלהם לצורך התאמה לטכנולוגיות ייצור מתקדמות

SAGANTEC

חברת סגנטק החיפאית נמצאת במו"מ מתקדם למכירת החברה הבת שלה, Sage Design Automation, תמורת 16 או 28 מיליון דולר. חברת ההשקעות תעוזה דיווחה שהמשא ומתן נמצא בשלב מתקדם ושאם הוא יושלם בהצלחה, חלקה בעיסקה יהיה 9 מיליון דולר. חברת סגנטק מפתחת ומוכרת כלי תוכנה לתכנון מוליכים למחצה באמצעות חברת סייג', שהוקמה בסוף שנת 2012.

כלי התכנון מיועדים ללקוחות המפתחים שבבים אלקטרוניים ומעוניינים להסב את תוכניות הייצור שלהם לצורך התאמה לטכנולוגיית ייצור מתקדמות. בסוף 2012 הקימה סגנטק את סייג' והעבירה לידיה טכנולוגיות שהיא פיתחה. בינואר 2018 הכריזה סגנטק על פלטפורמת iDRM 5.0 החדשה, לפיתוח וניהול של כל כללי התכנון של השבבים (Design Rules).

המערכת מצויידת בממשק גרפי המאפשר בנייה מהירה של כללי ייצור הלוקחים בחשבון את דרישות התהליך (Process) ואת דרישות המעגל המתוכנן, ובובודקים אוטומטית את העמידה בדרישות לפני משלוח לייצור המוני. המוצר מאפשר ליצרני מוליכים למחצה לפתח טכנולוגיות וכללי תיכנון במהירות רבה יותר ובפחות שגיאות.

חוסר הבהירות במחיר העיסקה נובע מהעובדה שהפעילות של סגנטק מתבצעת באמצעות חברת סייג'. אולם לקרן תעוזה יש אחזקות שונות בשתי החברות. עד היום היא השקיעה 5.2 מיליון דולר בחברת סגנטק ומחזיקה ב-56.2% ממניותיה. אולם מהדו"ח השנתי שלה עולה שהיא מחזיקה ב-32% ממניות חברת סייג'.

במידה וההערכה מההכנסה הצפויה מתייחסת רק לחלקה בסייג', מדובר בעיסקה בשווי כולל של כ-28.1 מיליון דולר. אולם אם היא מתייחסת לשווי אחזקותיה בחברת סגנטק, מדובר בעיסקה בשווי של כ-16 מיליון דולר. בתעוזה סרבו למסור הבהרה לאיזה משיעורי האחזקה מתייחסת הערכת ההכנסות מהעיסקה הצפויה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: השקעות והון סיכון , חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני

פורסם בתגיות: EDA