סיליקום קיבלה הזמנה למתגי רשת ב-15 מ' דולר

9 אפריל, 2020

המזמין הוא אינטגרטור תשתיות גדול והוא ישתמש בכרטיסים בפרויקט ממשלתי. להערכת סיליקום הלקוח צפוי לבצע הזמנות נוספות בהיקף דומה. סיליקום הפחיתה את תחזית מכירותיה לרבעון ה-1 ב-15% בעקבות משבר הקורונה

חברת סיליקום (Sillicom) מכפר-סבא דיווחה אתמול (ד') על הזמנת רכש משמעותית בהיקף של כ-15 מיליון דולר למתגים חכמים של 10, 40 ו-100 ג'יגה.  ההזמנה התקבלה מאינטגרטור מערכות גדול, והרכיבים, אשר יסופקו במהלך 12 החודשים  הבאים,ישמשו לצורך פרויקט  תשתית ממשלתי גדול באחת המדינות המפותחות. מסיליקוןם נמסר כי  האינטגרטור ציין בפני החברה כי הוא צפוי לבצע בהמשך הזמנות בהיקף דומה  לאותו פרויקט ממשלתי.

מנכ"ל החברה שייקה אורבך אמר כי מדובר בעסקה משמעותית עבור החברה. "הלקוח הזה, שהינו אחד האינטגרטורים הגדולים בתחום התשתיות הממשלתיות, מתבסס על הטכנולוגיה והמוצרים שלנו כסטנדרט, וזה מגדיל את הסבירות שהוא ישתמש ברכיבים שלנו ברשתות ובחוות השרתים הבאים שיקים. בסך הכול, מדובר בהתקשרות עסקית בעלת פוטנציאל אסטרטגי עבורנו."

חברת סיליקום מפתחת כרטיסי רשת ותקשורת בעיקר ללקוחות מתחום הטלקום, הענן ומרכזי המידע. ואולם, נראה שהצורך הגובר בתקשורת מהירה וניהול מידע רב גם בתעשיות אחרות, פותח עבור סיליקום הזדמנויות במגזרים נוספים. בחודשים האחרונים דיווחה החברה על שתי זכיות משמעותיות ממגזרים חדשים עבור החברה, האחד עבור יצרן רכב אוטונומי והשני עבור לקוח מתחום התעשייה התהליכית.

לפני מספר ימים פרסמה החברה עדכון עסקי לאור משבר הקורונה, ובו ציינה כי המשבר גרם לשיבושים בשרשרת האספקה וביכולת של החברה לספק הזמנות. בעקבות כך, הורידה החברה את תחזית מכירותיה לרבעון הראשון של 2020 ל-21-22 מיליון דולר. מדובר בהורדה של כ-15% לעומת התחזית שפרסמה בינואר. ב-2019 הסתכמו הכנסותיה של החברה ב-105.2 מיליון דולר, בהשוואה ל-133.8 מיליון דולר ב-2018.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: FPGA , WIRELESS , חדשות , סמיקונדקטורס , תקשורת

פורסם בתגיות: סיליקום