כנס המכשור הרפואי MDI Virtual Expo 2020 יתקיים ביום ג'

19 נובמבר, 2020

כנס המכשור הרפואי הווירטואלי MDI Virtual Expo 2020 יתקיים ב-24 בנובמבר 2020, בהשתתפות 30 מרצים, תערוכה וירטואלית ובליווי מערכת נטוורקינג מתקדמת

ביום ג' הקרוב, ה-24 בנובמבר 2020, יתקיים כנס MDI Virtual Expo 2020, שהוא הכנס הווירטואלי הראשון בישראל עבור קהילת המכשור הרפואי. הארוע צפוי לכנס את 1,000 חברי קהילת המכשור הרפואי בישראל במסגרת תוכנית הכוללת יותר מ-30 מרצים שיתנו הרצאות בארבעה מסלולים מקבילים. לצד ההרצאות תתקיים תערוכה וירטואלית ותופעל מערכת נטוורקינג מתקדמת.

הכנס ייפתח בהרצאות של שלושה מבכירי תעשיית המכשור הרפואי בארץ: מיכל גבע מנכ"לית Triventures, ירון דניאלי מנהל aMoon Alpha, ואורן גבריאלי מנכ"ל NanoScent. ארבעת מסלולי הכנס הם: מסלול רגולציה, מסלול בריאות דיגיטלית, מסלול תכן, ומסלול קניין רוחני. בתערוכה הווירטואלית המלווה את הכנס משתתפים 20 ספקים המסייעים לחברות מכשור רפואי להשלים את הפיתוח באופן איכותי ומהיר. המשתתפים יוכלו להתקשר אחד עם השני ועם המציגים באמצעות מערכת נטוורקינג מתקדמת.

מנכ"ל MDI המארגנת את הכנס, שוקה צ'רנוביצקי, אמר: "החלטנו שלא לתת לווירוס הקורונה לעצור את מפגשי הקהילה, ובנינו כנס איכותי עם הרבה הרצאות איכותיות וכמות גדולה של נרשמים, שיתקיים באופן וירטואלי. אני מזמין את כל חברי קהילת המכשור הרפואי הישראלית, להצטרף ולהירשם לכנס ללא עלות".

אתר הכנס: www.mdi-expo.co.il

סדר יום: www.mdi-expo.co.il/conference

לרישום לכנס: www.mdi-expo.co.il/register

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות , מכשור רפואי

פורסם בתגיות: MDI Virtual Expo