מגל תשדרג מערכת האבטחה בנמל ימי גדול באפריקה

29 דצמבר, 2020

ההזמנה בהיקף של 9 מיליון דולר כוללת התקנת מערך מצלמות אבטחת וידאו לצילומי יום ולילה, החלפת השערים הממוחשבים והקמת חדר בקרה חדש. "אפריקה הפכה השנה לשוק מרכזי עבורנו"

חברת מגל (Magal) מיהוד זכתה בפרוייקט בהיקף של כ-9 מיליון דולר לשדרוג מערכת האבטחה של נמל ימי גדול באפריקה. החוזה לשלוש שנים הוא חוזה המשך של לקוח ותיק של החברה. ההזמנה כוללת חידוש תשתית התקשורת וה-IT, התקנת מערך של מצלמות אבטחה לצילום יום וצילום לילה, שערים אוטומטיים והתקנת חדר בקרה חדש. בחדר הבקרה תותקן תוכנת הבקרה החדשה של החברה, Fortis 4G, אשר מאחדת את המידע והשליטה בכל המערכות ואבזרי האבטחה בנמל.

הגרסה החדשה של תוכנת השו"ב (שליטה ובקרה) משלבת בין ניהול הווידאו, מעקב הווידאו, מתן הרשאות ומעקב אחר הרשאות, איתור נכנסים חשודים ותגובה לאירועים בזמן אמת. היא מייצרת תמונת מצב הכוללת נתונים גיאוגרפיים (GIS) המגיעים ממגוון מקורות כמו צילומי לוויין, מידע GPS, מודלים תלת-מימדיים והמידע המגיע ממצלמות האבטחה (בתמונה למעלה).

מנכ"ל החברה, דרור שרון, אמר שהעיסקה מבטאת שני יעדים אסטרטגיים של החברה: הגדלת היקף העסקאות החוזרות והגדלת ההכנסות מפרוייקטים בטריטוריות מרכזיות שבהן מגבלות הריחוק החברתי פחות משפיעות על פעילות החברה. "אפריקה הפכה לשוק מרכזי עבורנו בשנה האחרונה, ביצענו מספר פרוייקטים גדולים והעמקנו את הקשרים עם הלקוחות הקיימים".

52 מיליון דולר מכירות בתשעת החודשים הראשונים

חברת מגל פועלת באמצעות שתי חטיבות עיקריות: מוצרים ופרויקטים. בתחום המוצרים היא מפתחת חיישנים אלקטרו-אופטיים להתראה מפני חדירה, ותוכנות ניהול מערכי וידאו ואבטחה במתחמים רגישים ובמתקני תשתית קריטיים. חטיבת הפרויקטים משמשת כקבלנית לתכנון והקמת מערכי אבטחה במתכונת של Turn-Key, ומשתמשת גם בטכנולוגיות חיצוניות. בין השאר היא פרסה את אמצעי האבטחה האלקטרו-אופטיים לאורך גדר הגבול עם מצרים.

ברבעון השלישי של 2020 הסתכמו מכירותיה בכ-18.3 מיליון דולר, בהשוואה ל-22.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו המכירות ב-52 מיליון דולר, בהשוואה למכירות בהיקף של כ-63.1 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2019. החברה נסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של כ-125.3 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , חדשות , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: מגל , מצלמות אבטחה