דרור שרון פורש מניהול סנסטאר (לשעבר מגל) לטובת סולגרין

25 אפריל, 2023

לאחר 5 שנים בתפקיד. בעבר ניהל את קונטרופ ואופגל. סנסטאר היתה חטיבת המוצרים של מגל ומרכז פעילותה בקנדה. סולגרין מתמחה במיזמי אנרגיה מתחדשת ונסחרת בבורסת תל אביב

דרור שרון [בתמונה] פורש מתפקידו כמנכ"ל חברת סנסטאר (Senstar) לאחר כ-5 שנים בתפקיד, ועובר לנהל את חברת סולגרין, המתמחה בהקמה וניהול של מיזמי אנרגיות מתחדשות ונסחרת בבורסה של תל אביב. בעברו, ניהל שרון את החברות קונטרופ ואופגל, המפתחות מערכות לתעשיות הבטחוניות.

במקומו של שרון מונה לתפקיד מנכ"ל חברת סנסטאר פביאן הוברט, שניהל בשלוש השנים האחרונות את מרכז הפעילות הראשי של החברה, הנמצא בקנדה. עוד הודיעה החברה על מינויו של עמית בן צבי, שותף בכיר בבעלת השליטה בסנסטאר קרן פימי (FIMI), לדירקטוריון החברה.

במקור, סנסטאר היא חברה קנדית שנרכשה ב-1997 על ידי חברת מגל הישראלית, קבלנית בטחונית שהתמחתה בפרויקטי אבטחה. סנסטאר, שהיוותה את חטיבת המוצרים של מגל, מפתחת מערכות אבטחה המתבססות על חיישנים דוגמת סיבים אופטיים, חיישני מגע ורעש, חיישני מיקרוגל, וכן מערכת ניהול ואנליטיקה של מצלמות אבטחה במעגל סגור.

בתחילת 2021 מכרה מגל את חטיבת הפרויקטים שלה ליצרנית המל"טים אירונאוטיקס, שבבעלות רפאל, תמורת 35 מיליון דולר. חטיבת הפרויקטים של מגל כללה את כל כוח העבודה הישראלי של החברה, ולמעשה לאחר המכירה מרכז פעילותה של החברה נותר בקנדה, ונוהלה על ידי שרון מרחוק. מגל שינתה את שמה לסנסטאר וגם החלה להיסחר תחת שם זה בנסד"ק. ב-2022 הסתכמו הכנסותיה של החברה ב-35.6 מיליון דולר ורווח נקי של 4 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , חדשות , מינויים

פורסם בתגיות: דרור שרון , מגל , סולגרין , סנסטאר