ראדא תירשם למסחר גם בבורסת תל אביב

12 ינואר, 2021

יצרנית המכ"מים, הנסחרת בנסד"ק, תצטרף לבורסה המקומית כדי למשוך משקיעים מוסדיים. מניית החברה זינקה בשנה האחרונה ב-45% על רקע צמיחה עקבית במכירות ובתחזיות

[בתמונה: מניית ראדא בנסד"ק מאז אפריל 2020]

יצרנית המכ"מים הטקטיים ראדא (RADA) מנתניה הודיעה היום כי דירקטוריון החברה אישר הגשת בקשה לרישום כפול בבורסה לניירות ערך בתל אביב. כיום נסחרת ראדא בבורסת נסד"ק, ואם תאושר בקשתה היא תהפוך להיות מניה דואלית הנסחרת בשתי הבורסות, והיא תמשיך לדווח על פי כללי הנסד"ק. ב-12 החודשים האחרונות עלתה מנייתה של ראדא ב-46% לשווי שוק של 414 מיליון דולר.

יו"ר ראדא, יוסי בן שלום מאמין כי המהלך יאפשר לחברה להרחיב את בסיס המשקיעים ולהגדיל את העניין והיקף ההשקעות מצד מוסדיים ישראליים. "אנו מאמינים כי הרישום הכפול בבורסה בת"א יהווה עבור שוק ההון הישראלי השקעה אטרקטיבית בחברה שצומחת בשיעורים גבוהים."

ראדא פיתחה משפחה של מערכות מכ"ם טקטיות מבוססות תוכנה ליישומי הגנה בפני רחפנים, למערכות נ"מ לטווח קצר ולמערכות הגנה אקטיבית עבור כלי-רכב ממוגנים ומשוריינים (דוגמת מערכות חץ דורבן של אלביט ומעיל רוח של רפאל). פעילותה בתחום המכ"מים הטקטיים הובילה בשנים האחרונות לצמיחה משמעותית במכירותיה. בשנת 2020 קיבלה ראדא הזמנות בהיקף שיא של 102 מיליון דולר, עלייה של 70% בהשוואה להיקף ההזמנות ב-2019. בחודש שעבר פרסמה החברה תחזית לגידול נוסף של 60% במכירותיה ב-2020 להיקף של יותר מ-120 מיליון דולר.

הערכת החברה, השוק הפוטנציאלי לפתרונות מכ"ם טקטי בארה"ב מסתכם בכ-2.5 מיליארד דולר ב-10 השנים הקרובות. מתוכם 1.5 מיליארד דולר למערכות הגנה אקטיביות וכ-1 מיליארד דולר למערכות הגנה אוויריות לטווח קצר. שאר השוק העולמי נאמד גם כן בכ-2.5 מיליארד דולר. כלומר, שוק של כ-5 מיליארד דולר. הצמיחה העסקית משתקפת גם במסחר במניית החברה.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: השקעות והון סיכון , חדשות , תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: בורסת תל אביב , נסד"ק , ראדא