אינוויז חתמה על הסכם הפצה ביפן

26 ינואר, 2021

ההסכם נחתם עם חברת מקניקה, שכבר מדווחת על ביקוש גבוה לחיישן ה-LiDAR של אינוויז. ההפצה תתפרס גם לתחומי נוספים מלבד אוטומוטיב. "נאיץ את המכירות"

חברת אינוויז מראש העין (Innoviz Technologies) חתמה על הסכם הפצה ביפן עם חברת מקניקה (Macnica), הנחשבת לאחת המפיצות המובילות ביפן, המתמחה בהחדרת טכנולוגיות של חברות זרות לתוך השוק היפני. מקניקה תחל בהפצה המונית של חיישן ה-LiDAR של אינוויז ליצרניות רכב וספקיות מערכות ביפן.

מקניקה משתפת פעולה עם אינוויז כבר מספר שנים, ובאחרונה החלה לשווק את הדור החדש של חיישן ה-LiDAR של אינוויז, InnovizOne, וכבר מדווחת על קבלת הזמנות רכש רבות. שיתוף הפעולה יתמקד לא רק בתעשיית האוטומוטיב, אלא יתפרס גם ליישומים מגוונים אחרים בעולמות התעשייה, הרחפנים, האבטחה, החקלאות, הרובוטיקה ועוד.

מנהל מקמיקה אטסושי סאטו אמר כי החיישן של אינוויז זוכה להכרה בשוק כחיישן ה-LiDAR הבשל ביותר בשוק, עם הטכנולוגיה והמפרט הטכני האיכותיים ביותר. "המוניטין הזה עוזר לנו להשיג מכירות מהירות, ויש לנו כוונה להרחיב את הפעילות באופן מואץ"

חברת אינוויז היא מיצרניות חיישני ה-LiDAR מצב מוצק הבודדות שהגיעו לרמת ייצור בתעשיית הרכב. חברת ב.מ.וו כבר החליטה לשלב את חיישן InnovizOne בגרסה האוטונומית של ה-SUV החשמלי החדש iNEXT, שהיא מתכננת להוציא לשוק לקראת סוף שנת 2021. בחודש שעבר הודיעה אינוויז על כוונתה להיכנס למסחר בבורסת נסד"ק לפי שווי שוק ראשוני של 1.4 מיליארד דולר. ההנפקה תתבצע באמצעות מיזוג הופכי עם חברת Collective Growth Corporation.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות

פורסם בתגיות: אינוויז , יפן