סלברייט בדרך לנסד"ק לפי שווי של 2.4 מיליארד דולר

8 אפריל, 2021

תבצע מיזוג עם חברת ספאק. סלברייט מפתחת פתרונות לחילוץ ואיסוף מידע דיגיטלי מאבזרים, לרבות מידע הקיים בסמארטפונים. הכנסותיה ב-2020 הסתכמו בכ-195 מיליון דולר. תקבל כ-580 מיליון דולר מעסקת המיזוג

נמשכת הנהירה של חברות הטכנולוגיה הישראליות לנסד"ק באמצעות מסלול מיזוג עם חברות -SPAC. היום תורה של חברת המודיעין הדיגיטלי סלברייט (Celebrite) להודיע כי חתמה על עסקת מיזוג עם חברת הספאק TWC (סימול בנסד"ק: TWCT). סלברייט תקבל מהעסקה כ-580 מיליון דולר, מתוכם 300 מיליון דולר של התחייבות לרכישת מניות ממשקיעים מוסדיים ובהם Light Street Capital ו-Makena Capital והמשקיעה האסטרטגית, ענקית האנרגיה Axon. עם השלמת העסקה, יתחלף הסימול של TWC בסימול CLBT. המיזוג צפוי לצאת לפועל ברבעון השני או השלישי של 2021, לאחר אישור בעלי המניות של שתי החברות.

עם השלמת המיזוג, היו"ר הנוכחי של סלברייט, ריוסוקו אוצמי (Ryusuke Utsumi), יפרוש מתפקידו ואת מקומו ימלא חיים שני, המשמש כיום כחבר בדירקטוריון. חברת סלברייט מספקת פתרונות איסוף וניתוח מידע דיגיטלי מהרשת ומציוד דיגיטלי כגון טלפונים ומחשבים. המוצרים נמכרים בעיקר לסוכנויות אכיפת חוק בעולם. פתרונות התוכנה והכלים האנליטיים של החברה מסייעים להאיץ חקירות דיגיטליות ולהתמודד עם המורכבות של באתגרי פשיעה בעידן הדיגיטלי.

סלברייט התגברה על ההצפנות של אפל

הפתרונות של סלברייט משמשים אלפי סוכנויות אכיפת חוק מובילות ביותר מ-150 מדינות ברחבי העולם, ממשלות, תאגידים וארגונים. בינואר 2020 רכשה סלברייט את חברת BlackBag Technologies מסן חוזה קליפורניה, המתמחה בפתרונות חילוץ, פיענוח וניתוח מידע דיגיטלי ממערכות מחשוב. בתחילת השנה הכריזה החברה על גרסה חדשה של מערכת איסוף המידע MacQuisition אשר יודעת לאסוף מידע דיגיטלי המוכמן בכל המחשבים של אפל. המערכת החדשה כוללת גם יכולת איסוף וריכוז מידע המוסתר גם במחשבים המבוססים על מערכת ההפעלה חלונות.

מנכ"ל החברה הוא יוסי כרמל. לפי התשקיף שהגישה לרשות לניירות ערך בארצות הברית (SEC), הכנסותיה של סלברייט ב-2020 הסתכמו ב-195 מיליון דולר (שולי הרווח עמדו על 80%), והיא צופה הכנסות של 283 מיליון דולר ב-2022.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , חדשות , טכנולוגיות מידע , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: SPAC , נסד"ק , סלברייט