לאחר 16 שנה: עירא פלטי מסיים את תפקידו כמנכ"ל חברת סרגון

12 אפריל, 2021

במקומו מונה דורון ארזי, שהיה עד לפני שנה וחצי המשנה למנכ"ל ואחראי על פעילות החברה באסיה-פסיפיק. ארזי פרש בסוף 2019 לאחר כישלון הניסיונות למכור את סרגון

בתמונה למעלה: עירא פלטי. צילום: Techtime

הדירקטוריון של חברת סרגון (Ceragon Networks) מתל אביב החליט למנות את דורון ארזי לתפקיד מנכ"ל החברה במקומו של עירא פלטי, המשמש כמנכ"ל ונשיא החברה ב-16 השנים האחרונות. פלטי הוביל את החברה בתקופות המפתח של המעבר של עולם הסלולר מהדור השלישי לדור הרביעי ומהדור הרביעי לדור החמישי. ארזי ייכנס לתפקיד המנכ"ל בתחילת חודש יוני. פלטי יישאר בחברה בתפקיד משנה ליו"ר הדירקטוריון, זוהר זיסאפל.

ארזי חוזר למעשה לקדנציה שנייה בחברה. בשנים 2016-2020 הוא שימש כמשנה למנכ"ל וכסמנכ"ל הכספים של החברה. במסגרת תפקידו כמשנה למנכ"ל היה אחראי על פעילות החברה באזור אסיה-פסיפיק, אזור האחראי לכמחצית מהכנסות החברה. מעניין לציין שארזי פרש מהחברה בסוף 2019, ביחד עם עוד מספר בכירים, לאחר שמגעים שקטים שניהלה סרגון לאורך 2019 למכירת החברה, לא הבשילו לכדי עסקה. כעת עולה השאלה מחדש – האם חזרתו לתפקיד מסמנת את רצון הדירקטוריון לחדש את מאמצי המכירה?

המנכ"ל הנכנס דורון ארזי
המנכ"ל הנכנס דורון ארזי

חברת סרגון מספקת פלטפורמות לתמסורת אלחוטית (Backhaul) המקשרות בין תאים סלולריים וליבת הרשת, ומאפשרות למפעילות תקשורת להרחיב את הקיבולת של הרשת הסלולרית שלהן. הכנסותיה של החברה ב-2020 הסתכמו ב-262.9 מיליון דולר, ירידה של 6.9% בהשוואה להכנסותיה ב-2019. סרגון סיימה את 2020 עם הפסד נקי של 16.1 מיליון דולר. בחברה מעריכים כי הכנסותיה ב-2021 יצמחו ל-275-295 מיליון דולר, על רקע ההאצה בשדרוג התשתיות של ספקיות התקשורת לדור החמישי.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , מינויים , תעשייה ישראלית , תקשורת

פורסם בתגיות: דורון ארזי , סרגון , עירא פלטי