אינוויז הכריזה על חיישן הדור החדש, InnovizTwo

14 אפריל, 2021

להערכתה, חיישן ה-LiDAR החדש מספק ביצועים טובים פי 30 מחיישן הדור הראשון, InnovizPro, וניתן לייצר אותו במחיר נמוך בכ-70%. נערכת לייצור בכמות של יותר מחצי מיליון יחידות בשנה

חברת אינוויז מראש העין (Innoviz Technologies) הכריזה על חיישן ה-LiDAR מהדור החדש, InnovizTwo, שלהערכתה מספק ביצועים טובים פי 30 מחיישן הדור הראשון, InnovizPro, וניתן לייצר אותו במחיר נמוך בכ-70% בהשוואה למחיר של InnovizPro. החיישן פועל באורך גל של 905nm ומיועד לשימוש בכלי-רכב רגילים ואוטונומיים.

החברה מסרה שהיא ביצעה תכנון מחדש של חיישן ה-LiDAR שלה וכעת הוא מספק סריקה בזוויות של 125×40 מעלות, המייצרת 8,000 שורות בשנייה ברזולוציה של 0.07×0.05 מעלות לטווחים של עד 300 מטר. החיישן עומד בתקן הבטיחות ASIL-B ומופיע ביחד עם ערכת התוכנה InnovizAPP, המקבלת את נתוני החיישן ומנתחת אותם לצורך זיהוי וסיווג אובייקטים בסביבת הרכב.

מייסד משותף ומנכ"ל אינוויז, עומר כילף, אמר שלדעתו InnovizTwo הוא חיישן ה-LiDAR הממונע החזק ביותר בשוק. "המיפרט שלו חורג הרבה מעבר לדרישות של הלקוחות". החיישן החדש נכנס כעת לתהליכי בדיקות, ולהערכת החברה הוא ייכנס לייצור סדרתי בשנת 2022, וככל הנראה ישולב בכלי-רכב כבר בשנת 2023. במקביל, החברה החלה בייצור ציוד ייצור ייעודי עבור החיישן, במטרה להגיע לכושר ייצור של יותר מחצי מיליון יחידות בשנה.

חברת אינוויז פיתחה LiDAR מצב מוצק (Solid State), המאפשר לשפר את ביצועי החיישן ולהוזיל את עלותו לרמת מחיר המתאימה לייצור המוני בתעשיית הרכב. הפתרון של החברה מבוסס על שימוש ברכיב MEMS הכולל מראה אשר יכולה לנוע בשני צירים, ועל-ידי כך לבצע סריקת לייזר ללא חלקים נעים. שיתוף הפעולה המסחרי המשמעותי ביותר של אינוויז הוא עם חברת ב.מ.וו, אשר החליטה לשלב את החיישן ברכב ה-SUV החשמלי החדש שלה, iNEXT, שאמור לעלות על הכביש כבר השנה.

בתחילת חודש אפריל 2021 החלה אינוויז להיסחר בבורסת נסד"ק בעקבות מיזוג עם חברת ה-SPAC האמריקאית Collective Growth Corporation. כעת היא נסחרת במחיר מניה של כ-11 דולרים, המעניק לה שווי שוק של כ-209 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , אלקטרואופטיקה , חדשות , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: LiDAR , אינוויז , עומר כילף