וובינר קיסייט לאיפיון צריכת הספק יתקיים ב-12 במאי 2021

22 אפריל, 2021

הוובינר ייערך בשפה העברית. הוא מיועד למהנדסים אשר צריכים לבצע איפיון מדוייק של צריכת ההספק במערכות דלות אנרגיה, במטרה למנוע תקלות בתפקוד המערכות או להבטיח את אורך חיי הסוללה

ביום ד', ה-12 במאי 2021, תקיים חברת קיסייט (Keysight Technologies Israel) וובינר בנושא איפיון רכיבים חסכוניים בהספק (Low Power Device Characterisation). הסמינר יועבר על-ידי ישראל עיני מחברת קיסייט ישראל ועל-ידי שמואל דה-ליאון, מייסד ומנכ"ל חברת הייעוץ לתחום הסוללות, Shmuel De-Leon Energy. הוובינר ייפתח בשעה 11:00 בבוקר לפי שעון ישראל ויימשך 90 דקות. הוובינר מיועד ללקוחות בישראל וההרצאות יינתנו בשפה העברית.

הוא מיועד למהנדסים אשר צריכים לבצע איפיון מדוייק של צריכת ההספק במערכות דלות אנרגיה, במטרה למנוע תקלות בתפקוד המערכות או להבטיח את אורך חיי הסוללה. במסגרת הוובינר תינתן הדרכה מעמיקה כיצד לנתח ולהבין את מאפייני הצריכה של המערכת וכיצד להתמודד עם סוגיות המתעוררות בעקבות תהליך האיפיון. שמואל דה-ליאון, הנחשב יועץ של חברות בינלאומיות בתחום הסוללות, יעניק הרצאה על סוללות ליתיום-יון (Li-Ion batteries) ומגמות ההתפתחות העתידיות שלהן.

למידע נוסף ורישום: Low Power Device Characterisation

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות

פורסם בתגיות: סוללות , צריכת הספק , קיסייט