תאגיד התקשורת היפני NTT פותח מעבדת חדשנות בישראל

12 מאי, 2021

המעבדה תתמקד בהגנת סייבר, בריאות דיגיטלית ורובוטיקה. תאגיד NTT מספק פתרונות IT לעסקים ומונה 982 חברות בת ומעסיק יותר מ-300 אלף עובדים בעולם

מנכ"ל ונשיא תאגיד התקשורת היפני NTT, הודיע היום על הקמת מעבדת חדשנות בישראל בשם NTT Innovation Laboratory Israel. היא תשמשמוקד עסקי בישראל לכל חברות הבת של NTT. תאגיד NTT מספק פתרונות IT לעסקים ומונה 982 חברות בת. הוא מעסיק יותר מ-300 אלף עובדים בעולם ומכירותיו גבוהות מ-100 מיליארד דולר בשנה. מעבדת החדשנות תיפתח בחודשים הקרובים. היא תשתף פעולה עם חברות ישראליות בפיתוח טכנולוגיות התומכים ב-NTT ובלקוחותיה, ותפעל לשילוב טכנולוגיות ישראליות בשירותים ובמוצרים של NTT.

עד היום התמקדה פעילות NTT בהשקעה בחברות ישראליות, בהן: כמו Riskified ,SundaySky ,Otonomo ,Vdoo Connected Trust, WSC Sports, Wiliot. בעקבות ביקור המנכ"ל ג'ון סוואדה בישראל בפברואר 2020, הוחלט על הרחבת הפעילות ובמרץ הודיעה NTT Finance על הקמת קרן NTT Finance Israel L.P בהיקף של של 15 מיליון דולר (בשיתוף עם OurCrowd). מעבדת החדשנות הישראלית תנוהל על-ידי נועה אשר. היא תתמקד בהגנת סייבר, בריאות דיגיטלית ורובוטיקה.

סוואדה: "אני מאמין שטכנולוגיות ישראליות יתמכו בנו ובלקוחותינו ויסייעו לנו להתמודד עם אתגרי השעה". נועה אשר: "חברות ישראליות שיצרו שתופי פעולה עם היחידות העסקיות השונות ב-NTT ועם חברות הבת יוכלו לפעול דרכן לא רק ביפן אלא גם ב-88 השווקים האחרים בהם אנחנו פועלים. ההכרזה על הקמת הפעילות בישראל מאותתת ליתר החברות היפניות על החשיבות בהידוק היחסים עם החדשנות הישראלית".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: השקעות והון סיכון , חדשות

פורסם בתגיות: NTT