ענקית חומרי הבנייה CEMEX בחרה בפלטפורמת ה-NFV של באטמ

13 ספטמבר, 2021

באטמ פיתחה מערכת הפעלה לרשתות תקשורת וירטואליות. ההכנסות מהחוזה: כ-2 מיליון דולר. הפלטפורמה תאפשר ל-CEMEX לחבר בין אלפי אתריה בעולם באופן וירטואלי מבוסס תוכנה

חברת באטמ (BATM) מדווחת על לקוח ארגוני ראשון המאמץ את מערכת ההפעלה שפיתחה לניהול רשתות וירטואליות (NFV). חברת חומרי הבנייה המקסיקנית CEMEX תשתמש בפלטפורמה של באטמ כחלק משדרוג הרשת הארגונית לרשת וירטואלית מבוססת תוכנה (SD-WAN). החוזה הנוכחי צפוי להניב לחברה הכנסות של כ-2 מיליון דולר במשך 5 שנים.

CEMEX, המייצרת ומשווקת מלט, בטון ותערובות לבנייה, נחשבת לחברת חומרי הבנייה החמישית בגודלה בעולם, עם הכנסות של 13 מיליארד דולר ב-2020. היא פעילה ב-50 מדינות ומעסיקה 40 אלף עובדים. רשת התקשורת הווירטואלית (NFV), שתתבסס כאמור על הפלטפורמה של באטמ, תאפשר לחבר בצורה יעילה יותר בין אלפי אתרי החברה ברחבי העולם, תוך חיסכון בעלויות תחזוקה וצריכת אנרגיה. באטמ מספקת את הפלטפורמה שלה במתכונת של הסכם רישוי, שבו כל נקודת-קצה משלמת דמי מנוי. בחוזה עם CEMEX, כ-100 אלף נקודות-קצה צפויות לעשות שימוש בפלטפורמה.

באטמ פיתחה, דרך חברת-הבת שלה בבריטניה Telco Systems, מערכת הפעלה אוניברסלית בשם Edgility OS שמאפשרת לפרוס רשתות וירטואליות (NFV) ולנהל את היישומים השונים על-גבי חומרה המבוססת על ארכיטקטורת RISC של ARM. הפתרון המשולב מאפשר לספקיות תקשורת להוזיל את עלויות החומרה של רשתות הקצה ולנהל בצורה גמישה יותר את יישומי הרשת בהתאם לצרכי הלקוח.

פתרונות NFV הינם פלטפורמות מבוססות תוכנה המאפשרות לנהל את יישומי הרשת השונים באופן וירטואלי משרת מרוחק, ללא צורך בהתקנת חומרה חדשה באתרי הקצה. רשתות וירטואליות מאפשרות להוסיף ולעדכן יישומים ולנהל את התעבורה בצורה יעילה ופשוטה יותר. פלטפורמת Edgility OS של באטמ מאפשרת להפוך כל יחידת-קצה (white box) מבוססת ARM באתר הקצה למכונה וירטואלית המריצה יישומי רשת.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: IOT , דור חמישי , חדשות , ענן