אמיר עילם מונה למנכ"ל OTI במקומו של יהודה הולצמן

8 נובמבר, 2021

עילם הצטרף לחברה בשנת 2005 ומילא בה תפקידים רבים. בשנת 2012 הוא מונה לסמנכ"ל המו"פ ומילא תפקיד מרכזי בתפנית האסטרטגית של החברה לכיוון של שירותי SaaS ופתרונות שלמים

בתמונה למעלה מימין לשמאל: יהודה הולצמן ואמיר עילם

חברת On Track Innovations מראש פינה מינתה את אמיר עלים כמנכ"ל החברה במקומו של יהודה הולצמן אשר הודיע על רצונו לפרוש מסיבות אישיות, לאחר שנתיים בתפקיד המנכ"ל. במקביל לתפקיד המנכ"ל ימשיך עילם לשמש כסמנכ"ל מחקר ופיתוח של החברה, עד לאיתור סמנכ"ל מו"פ אחר שיחליף אותו. עילם הצטרף לחברה בשנת 2005 ומילא בה תפקידים רבים. בשנת 2012 הוא מונה לסמנכ"ל המו"פ ומילא תפקיד מרכזי בתפנית האסטרטגית של החברה לכיוון אספקת פתרונות שלמים במקום מוצרים.

הולצמן הובא לחברה בנובמבר 2019 לאחר משבר שנגרם בין השאר על-ידי מלחמת הסחר בין ארצות הברית לסין. OTI מייצרת את המערכות שלה בסין, והמכסים הגבוהים שהטיל נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ על ייבוא מוצרים מסין לארצות הברית פגעו משמעותית בשולי הרווח של החברה. בעקבות כך, OTI החליטה להעביר באופן בהול את קו הייצור שלה מסין לפיליפינים.

חברת OTI מעסיקה כ-130 עובדים ומספקת מערכות אוטומטיות לתשלום לא מזומן, המיושמות בעיקר בתחנות דלק, רשתות מזון, קיוסקים, מכונות ממכר אוטומטיות וכן ובעמדות כירטוס של מערכות הסעת המונים. המערכות מבוססות על פרוטוקול תקשורת בטווח אפס (NFC), המאפשר לזהות באופן אלקטרוני את כרטיס התשלום ולבצע מיידית את העסקה. התגובה שלה למשבר היה ביצוע שינוי אסטרטגי ובניית פתרונות תשלום מלאים, כולל מתן שירותים במתכונת של Software as a Service.

במתכונת הזאת, הלקוח משלם תמורת רישוי ותמלוגים לפי מספר העסקאות שהוא מבצע במערכות. בשנת 2020 הסתכמו מכירותיה בכ-12.7 מיליון דולר בהשוואה ל-10.6 מיליון דולר ב-2019. במחצית הראשונה של 2021 הסתכמו מכירותיה בכ-5.9 מיליון דולר, בהשוואה למכירות בהיקף של כ-1.8 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2020.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת

פורסם בתגיות: NFC , OTI , מערכות תשלום