דיוויד גולדברג ממאגנה מונה לסמנכ"ל הכספים של REE

9 ינואר, 2022

גולדברג שימש כסגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי בספקית המערכות מאגנה ויחליף בתפקיד את חי אביב. REE חשפה פלטפורמה חדשה לעולם ציי המשלוחים, שנבנתה על פי מפרט של אחת מחברות הרכב הגדולות בעולם

חברת REE הודיעה על מינויו של דיוויד גולדברג לסמנכ"ל הכספים (CFO) של החברה, במקומו של חי אביב שכיהן בתפקיד כמעט 4 שנים. גולדברג מגיע מתעשיית האוטומוטיב העולמית ובארבע שנים האחרונות עבד בחברת מגנה (Magna), אחת מספקיות המערכות (Tier-1) הגדולה בתעשיית הרכב. בשנה האחרונה שימש כסגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי במאגנה, ולפני כן עבד כשלוש שנים כסגן נשיא לכספים ופיתוח עסקי. לפני כן היה אנליסט בגולדמן סאקס וגופים פיננסיים אחרים.

חברת REE פיתחה קונספט של רכב חשמלי שבו המתלים, המנוע, מערכת ההיגוי, הבלמים, החיישנים, מערכות בקרת הטמפרטורה וכל המערכות האלקטרוניות משולבות בתוך הגלגלים עצמם. המרכב עצמו הוא שטוח ופנוי לעיצוב בהתאם לדרישות של כל דגם. בגישה הזאת, מרכז הכובד של הרכב נמוך מאשר בכלי-רכב חשמליים סטנדרטיים, ולכן הרכב יותר יציב.

דיוויד גולדברג

על בסיס טכנולוגיה זו פיתחה החברה עד כה מספר פלטפורמות עבור יישומי-קצה כמו משלוחים עירוניים, רכבי היסעים, מונית אוטונומית ומשאית בינעירונית. בשבוע שעבר חשפה REE פלטפורמה ייעודית עבור חברות ציי משלוחים. ה-P7 [בתמונה למעלה], שלדברי החברה נבנתה על פי הדרישות והמפרט המדויק של אחת מחברות הרכב הגדולות בעולם. הפלטפורמה השטוחה מספקת מרחב פנימי גדול ע 35% יותר בהשוואה לרכבים מסחריים דומים. מ-REE נמסר כי אבות הטיפוס הראשונים ייצאו כבר ברבעון הקרוב.

האזינו לשיחה מתוך תוכנית מס' 43 בפודקאסט שלנו על תפקיד ה-CFO בחברות טכנולוגיה ציבוריות, עם סמנכ"ל הכספים של סולאר-אדג', רונן פייר:

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות , מינויים

פורסם בתגיות: REE , דיוויד גולדברג , סמנכ"ל כספים