סימנס ואנבידיה יפתחו מטאברס תעשייתי

29 יוני, 2022

הכריזו על פיתוח יכולת חיבור בין מערכת Xcelerator לבין מערכת Omniverse, המספק תשתית לבניית ייצוג דיגיטלי מלא של מפעלי תעשייה. מנכ"ל ומייסד אנבידיה, ג'נסן הואנג: "זהו צעד הראשון בשיתוף פעולה ארוך טווח"

בתמונה למעלה: ייצוג דיגיטלי (משמאל) שהופק על-ידי Xcelerator המתאר קו הרכבות רובוטי ממשי (מימין)

חברת סימנס (Siemens) וחברת אנבידיה (NVIDIA) הכריזו על שיתוף פעולה שנועד להביא את רעיון המטאברס (Metaverse) אל העולם התעשייתי, ולייצר תאומים דיגיטליים מבוססי בינה מלאכותית של מתקני ייצור מלאים. במסגרת שיתוף הפעולה, החברות יחברו את פלטפורמת Siemens Xcelerator אל פלטפורמת NVIDIA Omniverse. מערכת Xcelerator שסימנס חשפה היום (ג') מקשרת בין מערכת התיפעול (Operational Technologies) של המפעל אל תשתיות המידע שלו. מערכת Omniverse של אנבידיה משמשת כמנוע ליצירת עולמות וירטואליים מבוססי בינה מלאכותית, ונמצאת בשימוש אצל כ-25,000 משתמשים.

המערכת מדמה את חוקי הפיזיקה ומאפשרת לבנות מודלים תלת ממדיים דיגיטליים של המציאות הממשית. החיבור בין שתי המערכות מספק תשתית לבניית תאום דיגיטלי מלא של מפעלים תעשייתיים. היא מקבלת נתוני ביצועים בזמן אמת, מאפשרת לייצר פתרונות IoT תעשייתיים חדשים, ליישם תובנות מניתוח נתונים הקיימים בענן, בניית מודלים עשירים ועוד. רולנד בוש, נשיא ומנכ"ל Siemens AG, אמר שהחיבור בין Xcelerator לבין Omniverse, מחבר בין חומרה ותוכנה מרמת אבזרי הקצה ועד הענן. מנכ"ל ומייסד אנבידיה, ג'נסן הואנג, אמר שמדובר בצעד הראשון בשיתוף פעולה ארוך טווח בין שתי החברות, המחבר את האקוסיסטם של סימנס עם האקוסיסטם של אנבידיה. "הוא ייצר עולם חדש לגמרי של אוטומציה תעשייתית".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ביג דאטה , חדשות , טכנולוגיות מידע

פורסם בתגיות: אנבידיה , מטאברס , סימנס , תאומים דיגיטליים