ST Engineering תפרוס את פיתרון פוורפליט במתקן תחזוקת המטוסים שלה בסן-אנטוניו

8 ספטמבר, 2022

ST היא אחת החברות הגדולות בתחום תחזוקת גופי מטוסים. הפיתרון של פוורפליט יותקן על גבי הכלים הלוגיסטיים במתחם. ST: "ההדגמה הוכיחה את היכולות שלהם"

חברת ST Engineering הסינגפורית, מהספקיות הגדולות בעולם של שירותי תחזוקה ותיקון (MRO) של גופי מטוסים (airframe), תפרוס את פיתרון הטלמטריה לעולם התעשייתי של פאוורפליט (Powerfleet) במתקן המרכזי של החברה בנמל התעופה של סן-אנטוניו, טקסס. ערכות הניטור של פוורפליט יותקנו על גבי כלים לוגיסטיים הפועלים במתקן התחזוקה ובשדה התעופה, כדוגמת מלגזות, כדי לספק מעקב ואנליטיקה של כלל הכלים התפעוליים.

הפיתרון של פוורפליט יסייע גם בהידוק האבטחה ובקרת הגישה במתחם, ייעול ניצול הכלים ומניעת נזק לציוד. ארווין צ'ין, מנהל המתקן בסן-אנטוניו, אמר כי האינטגרציה של הפיתרון של פוורפליט היא חלק מטרנספורמציה הדיגיטלית שהחברה מבצעת למערך התפעולי בהאנגרים שלה. "ההדגמה שהם ביצעו עבורנו המחישה את היכולת של הטכנולוגיה שלהם לנהל ולעקוב אחר הנכסים שלנו, על מנת לוודא שרק אנשים מורשים מתפעלים את הכלים התעשייתיים שלנו, וכמו כן לאסוף נתונים ולשפר את הבטיחות".

חברת פוורפליט הוקמה בחודש אוקטובר 2020 בעקבות מיזוג בין חברת פוינטר טלוקיישן מראש העין וחברת I.D Systems מניו-ג’רזי. הכנסותיה של פוורפליט ברבעון השני הסתכמו ב-34.6 מיליון דולר, גידול של 4% בהשוואה לרבעון הראשון של 2022 ושיא של 10 רבעונים. שולי הרווח של החברה עלו מ-17% ל-24%, ובחברה מייחסים זאת לצעדים שנקטה כדי למתן את התנודתיות במחירי רכש הרכיבים וכן כתוצאה משינויים הנדסיים שביצעה בחלק ממוצריה. ההפסד התפעולי הסתכם ב-1.6 מיליון דולר.

הכנסותיה של פוורפליט בשוק האמריקאי גדלו ב-12% במחצית הראשונה של 2022, ויש לה כ-3,000 לקוחות תעשייתיים, בהם פורד, וולוו ונסטלה. בחברה מתכוונים להשיק את קו המוצרים התעשייתי שלה גם באמריקה הלטינית, ישראל והמזרח התיכון.

[מקור תמונה: San Antonio Aerospace FB page]

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: IOT , חדשות , תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: ST Engineering , פוורפליט