האם סכימת ה-Beamforming המתגבשת בתקן Wi-Fi8 שבורה? הרצאת ד”ר דורון עזרי בחברת אינטרליג’נט

5 ינואר, 2023

ביום ד', ה-11 בינואר 2023 בשעה 17:30, תעניק חברת אינטרליג'נט (Interlligent) הרצאת העשרה עבור אנשי תעשיית ההייטק והתקשורת בישראל, המוקדשת להבנת טכנולוגיית Wi-Fi 8

ביום ד', ה-11 בינואר 2023 בשעה 17:30, תעניק חברת אינטרליג'נט (Interlligent) הרצאת העשרה עבור אנשי תעשיית התקשורת, המוקדשת להבנת אבני הבניין הטכנולוגיות של תקן Wi-Fi 8. ההרצאה תועבר על-ידי ד"ר דורון עזרי, הטכנולוג הראשי של תחום ה-Wi-Fi בחברת Huawei, ומרצה באוניברסיטת תל אביב.

טכניקות מתקדמות של AP-Cooperation צפויות לעמוד במרכזו של תקן Wi-Fi 8 הנמצא בהתהוות. בהן שיטת Coordinated Beamforming (CoBF) אשר צפויה למלא תפקיד מפתח בטכנולוגיה, בעיקר בשל דרישות הסנכרון והעיבוד המשותף המינימליות שלה. במסגרת ההרצאה, ינתח דורון את CoBF מפרספקטיבת ה-Multi-User Interference (MUI) ויראה כי הסכימה המתגבשת כיום בתקן Wi-Fi 8 היא שבורה. דורון יראה כי בניגוד לסכימת DL MU-MIMO הקלאסית, בסכימת CoBF, כאשר מספר אנטנות הקליטה גדול ממספר ה-streams המשודרים, אין למקלט דרגות חופש מספיקות כדי לדכא את ההפרעות – והסכימה קורסת.

לאחר זיהוי הבעיה, דורון יציג סכימת Feedback חדשה, הפותרת לחלוטין את הבעיה, מובילה ל-Zero MUI, מקטינה את הסיבוכיות ושומרת על הפורמט הקיים של ה-Feedback ב-Wi-Fi. דורון ידגים את כל הרעיונות בהרצאה באמצעות MATLAB, כך שהבעיה והפתרון (המורכבים למדי) יהיו ברורים לחלוטין.

ההרצאה תתקיים במרכז ההדרכה של חברת אינטרליג'נט, רחוב קויפמן 2 תל אביב.

ההשתתפות היא ללא עלות, אולם דרושה הרשמה מראש.

מספר המקומות מוגבל.

להרשמה להרצאה, הקליקו: AP Cooperation for Wi-Fi 8

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות , תקשורת