ניצחון תכנון נוסף לסיפיה בשוק הרכב הסיני

15 ינואר, 2023

תוכנת ניטור הנהג של סיפיה תשולב בדגם של טנדר שייצורו יחל השנה. לחברה כבר 29 זכיות תכנון. במכרז השתתפה סיפיה ביחד עם HiRain 

חברת סיפיה (Cipia) הודיעה היום (א') בדיווח לבורסה, כי זכתה במכרז של יצרן רכב נוסף בסין (OEM) לאספקת תוכנת ניטור הנהג שלה, Driver Sense, עבור דגם רכב מסוג טנדר Pickup, שייצורו יחל במהלך השנה. הדגם החדש מיועד לשיווק בדרום אמריקה, אוסטרליה וניו זילנד.

סיפיה ניגשה וזכתה במכרז ביחד עם חברת HiRain, אחת מספקיות המערכות לרכב הגדולות בסין, שמשתפת פעולה עם חברות ישראליות נוספות ובהן ארבה רובוטיקס ואינוויז. בדגם המיועד של יצרן הרכב הסיני, התוכנה של סיפיה תרוץ על גבי מערכת-על-שבב (SoC) של חברת OmniVision

עם הזכייה במכרז זה, לסיפיה זכיות במכרזים להטמעת מערכת ה-Driver Sense ב-29 דגמי רכב (Design Wins) עם 6 יצרניות רכב שונות ((OEMs. היצרניות כוללות יצרן רכב חשמלי בארצות הברית, יצרניות הרכב SAIC Motors ו-CHERY, מותג רכב אמריקאי בסין ויצרניות רכב נוספות.

האלגוריתם שמגן על הנהג

סיפיה פיתחה מערכת חישת ושליטת פנים-הרכב המאפשרת בין השאר לבצע מעקב אחר רמת העירנות של הנהג באמצעות ניתוח פרמטרים כמו הטיית הראש, היציבה הכללית ותנועות העפעפיים. המערכת מבוססת על ראיית מכונה ובינה מלאכותית, יודעת לזהות הסחת דעת של הנהג מהדרך באמצעות מעקב אחר האישונים, ומתריעה בכל פעם שרמת עירנותו יורדת.

האלגוריתם גם מזהה הסחות דעת כמו שימוש בסמארטפון במהלך נהיגה, עישון, חגירת חגורת בטיחות, הסטת מבט ועוד. פיתרון Cipia-FS10 הוא גרסה המותאמת לעולם ציי הרכב, וכולל לצד התראות הבטיחות לנהג, גם יישומים כמו דירוג ואימון נהגים על-סמך ניתוח דפוסי ההתנהגות שלהם, וניתוח תאונות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות

פורסם בתגיות: DMS , סין , סיפיה