Expleo פותחת משרד בישראל ותספק שירותי הנדסה לתעשייה הבטחונית 

31 ינואר, 2023

החברה, המעסיקה כ-17 אלף מהנדסים, מספקת שירותים כגון הנדסת מערכות, פיתוח תוכנה, תכן מכני וחשמלי, ייעול הייצור, ביצוע בדיקות ורישוי ועוד. "פתיחת המשרד תרחיב את היקף התמיכה ללקוחות בישראל"

חברת Expleo, המספקת שירותי הנדסה, טכנולוגיה וייעוץ לתעשייה הבטחונית ותעשיות התעופה, הרכב, האנרגיה והפיננסים, הכריזה על פתיחה לראשונה של משרד בישראל, במתחם העסקים Greenwork ביקום. את המרכז בישראל ינהל גור כהן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-Expleo ישראל.

Expleo תתמקד באספקת שירותי הנדסה לתעשיית הבטחון והתעופה הישראלית, בתקופה זו בה נרשם גידול משמעותי בהיקף המכירות של החברות הבטחוניות הישראליות על רקע הביקוש העולמי הגובר, בין היתר בשל המלחמה המתמשכת באוקראינה. 

גור כהן

Expleo, שבסיסה בצרפת, מעסיקה מאגר של יותר מ-17,000 מהנדסים ומומחים טכנולוגיים מנוסים בהודו, צרפת, אנגליה, גרמניה ומדינות רבות נוספות בעולם.

החברה מתמחה בתחומי הנדסה רבים, החל מהנדסת מערכות, פיתוח תוכנה, תכן מכני וחשמלי, ייעול הייצור, ביצוע בדיקות ורישוי מוצרים וכן יכולות טכנולוגיות מתקדמות בתחומי ה-Data, AI והסייבר.

בין הפרויקטים הפומביים שעליהם דיווחה בשנה האחרונה ניתן לציין ייעוץ עבור שדרוג תשתיות הייצור של חברת הפארמה הצרפתית LBF, הרכבה ובדיקה של מטע"דים של ננו-לוויינים עבור שתי משימות חלל, ENSO ו-HydroSat, פיתוח כלי תעופה עבור תיירות חלל ביחד עם Stratoflight, וכן בחירתה על ידי יצרנית המטוסים אירבאס כספקית שירותי ייצור והנדסה. בחודש אוקטובר הכריזה החברה על כוונתה להרחיב את כוח האדם במרכז הפעילות שלה בהודו, המספק שירותים ללקוחות בכל העולם, בכ-5,000 עובדים תוך 3 שנים.

מנהל הפעילות בישראל גור כהן, סיפר כי Expleo כבר מספקת שירותי הנדסה לתעשייה בארץ מזה 15 שנה, כולל ביצוע של מספר פרוייקטי הנדסה מוצלחים עבור התעשייה הבטחונית הישראלית. "כעת, עם הפתיחה הרשמית של משרד מקומי בישראל, נוכל להרחיב באופן משמעותי את היקף התמיכה שאנו מספקים לתעשייה הבטחונית הישראלית, ולתת מענה מלא, מהיר ויעיל לצורך ההולך וגדל של התעשייה בארץ במהנדסים מנוסים."

ג'ף הויל, מנהל תחום התעופה, החלל והבטחון ב-Expleo, אמר: "הצורך של תעשיית הבטחון והתעופה בשילוב הייחודי של מהנדסים ומצויינות טכנולוגית ש Expleo  מציעה הולך וגדל בכל העולם, ונובע בין היתר מהדרישה לייעל את תהליכי התכן והייצור, לקצר את זמני ביצוע הפרוייקטים ולעמוד בתקנים הכי מחמירים. פתיחת המשרד בישראל הינה מהלך אסטרטגי עבור Expleo, שיאפשר לנו לקחת חלק בשוק הבטחון והתעופה הישראלי שממשיך לצמוח ולגדול".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: Expleo