קונטרופ ו-Paras מקימות חברת ייצור אלקטרו-אופטיקה משותפת בהודו

14 יוני, 2023

תבצע ייצור מקומי של מערכות אלקטרו-אופטיות המיועדות לשוק ההודי, בהתאם לדרישות של ממשלת הודו בעסקאות ביטחוניות גדולות

בתמונה למעלה: מנכ"ל קונטרופ חגי עזאני (מימין)' עם מנכ"ל פאראס מונג'ל שהה

חברת קונטרופ (Controp) מהוד השרון, הנמצאת בבעלות משותפת של אירונאוטיקס ורפאל, חתמה על הסכם להקמת חברה משותפת עם חברת האלקטרוניקה הביטחונית ההודית Paras. החברה המשותפת מוקמת במסגרת הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי בין שתי החברות, לקידום הפתרונות של קונטרופ בשוק ההודי. היא תבצע ייצור מקומי של מערכות אלקטרו-אופטיות המיועדות לשוק ההודי. הקמת חברת הייצור מאפשרת לקונטרופ לעמוד בדרישות ממשלת הודו, לביצוע ייצור מקומי והטמעת טכנולוגיות חדשות כחלק מפרוייקטי הרכש הביטחוני של המדינה.

מנכ"ל קונטרופ חגי עזאני, אמר שהיוזמה תאפשר לייצר על אדמת הודו מערכות ליישומים אוויריים, ימיים ויבשתיים. חברת קונטרופ מפתחת ומייצרת מערכות תצפית  (EO/IR) נייחות וניידות עבור מערכות צבאיות וביטחוניות, ומוחזקת בחלקים שווים ע-ידי רפאל ואירונאוטיקס. היא פועלת בארץ ובעולם בשיתוף החברות הבנות Controp USA, חברת ESC BAZ המפתחת מערכות תצפית ואבטחה צבאיות שאותה היא רכשה ממגל ב-2021, וחברת הסטארט-אפ Microcon Vision, שאותה היא הקימה לפני פחות משנה כדי להתאים את הטכנולוגיות שלה לתחומי החימוש המשוטט והמיקרו-רחפנים.

חברת PARAS Defence and Space Technologies פועלת מהעיר מומבאי בהודו. היא אחת מהחברות הביטחוניות הוותיקות בהודו ופועלת בתחומי האופטיקה, אלקטרוניקה, חלל, לוחמה אלקטרונית ועוד. ב-12 החודשים האחרונים הסתכמו מכירותיה בכ-27 מיליון דולר. החברה נסחרת בבורסה הלאומית של הודו (NSE), לפי שווי שוק של כ-22 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אלקטרואופטיקה , חדשות , תעופה וביטחון , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: קונטרופ , תעופה וביטחון