סיוה הצטרפה לתוכנית הקניין הרוחני של אינטל שירותי ייצור

18 אוקטובר, 2023

חברות המתכננות שבבים לצורך ייצור באינטל, יקבלו המלצה להשתמש במודולי הקניין הרוחני של סיוה. ההצטרפות לתוכנית התאפשרה לאחר שסיוה מכרה לקיידנס לפני כחודש את החברה הבת Intrinsix, אשר סיפקה שירותי תכנון שבבים

חברת סיוה (CEVA) מהרצליה הצטרפה לתוכנית IP Alliance של חטיבת שירותי הייצור של אינטל (Intel Foundry Services). משמעות הדבר שחברות אשר מתכננות שבבים לצורך ייצור באינטל, יקבלו המלצה להשתמש במודולי הקניין הרוחני של סיוה. הדבר הזה תקף גם לשירותי תכנון הניתנים על-ידי אינטל עצמה במסגרת IFS. מטרת התוכנית היא לספק ללקוחות IFS את כל אבני הבניין הדרושות ליצירת רכיבים במתכונת של מערכת על-גבי שבב (SoC). בין השותפות האחרות בתוכנית: ARM, קיידנס, סינופסיס, רמבוס, ProteanTecs הישראלית, שתי החברות המובילות בתחום RISC-V – חברת Andes וחברת SiFive – ועוד.

ההצטרפות לתוכנית התאפשרה לאחר שסיוה מכרה לקיידנס לפני כחודש את החברה הבת Intrinsix, אשר סיפקה שירותי תכנון שבבים ולכן היתה במובן מסויים מתחרה של אינטל. נודע שהיא ניסתה בעבר להצטרף לתוכנית, אולם לא התקבלה בגלל פעילות החברה הבת. במסגרת הסכם ההצטרפות, סיוה תקבל גישה אל ערכת הפיתוח של IFS, כלומר אל כל הדרישות של תהליכי הייצור של אינטל, כולל התהליכים המתקדמים ביותר, במטרה לבצע אופטימיזציה של הקניין הרוחני שלה (IP) לתהליכי הייצור של אינטל.

בנוסף, שתי החברות יבצעו בדיקה משותפת של מודולי ה-IP הקיימים והחדשים של סיוה ויסמיכו אותם לתהליכי הייצור של אינטל. סמנכ"ל אסטרטגיה בחברת סיוה, אירי טרשנסקי, אמר, שההצטרפות לתוכנית IP Alliance מאפשרת לסיוה לספק את המודולים שלה בתחומי ה-5G, Bluetooth, Wi-Fi, UWB, פלטפורמות cellular IoT, מעבדי DSP ומעבדים נוירוניים (Neural Processing Unit). חברת סיוה נסחרת בנסדק לפי שווי שוק של כ-446 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות