USR חידשה את הקווים לצורך ייצור ביטחוני

21 פברואר, 2024

רכשה 6 קווי SMT חדשים של Siemens ו-Yamaha. נכנסת לתהליך הטמעה של מערכת ERP/CRM חדשה. נערכת לגידול בביקוש מצד לקוחות ביטחוניים, ולהגדלת המכירות בשוק הביטחוני בסקנדינביה ובארה"ב

בתמונה למעלה: אדי גז, מנכ"ל חברת USR

חברת USR שמרכזה בכרמיאל, השלימה בשנה האחרונה תוכנית ארגון מחדש של תשתית הייצור והתפעול, כדי להיערך לגידול בייצוא והעמקת כושר הייצור של מערכות ביטחוניות מתקדמות. מנכ"ל USR, אדי גז, סיפר ל-Techtime שבמסגרת התהליך הזה החברה רכשה והתקינה 6 קווי SMT מלאים של Siemens ו-Yamaha, וכעת היא מפעילה 11 קווי השמות. במקביל, הוחלפו מערכות-עזר בקווים, כמו מערכות ה-AOI וה-SPI בנוסף למכונות מריחה, והותקנה בחברה מערכת ERP וקשרי לקוחות (CRM) חדשה של חברה אמריקאית. בסך הכל, החברה השקיעה בתהליך הזה כמה עשרות מיליוני שקלים.

גז: "להערכתי, זו אחת מעסקאות ההצטיידות הגדולות ביותר בשנים האחרונות בתעשיית האלקטרוניקה הישראלית. ביצענו את הרכש מתוך הסתכלות קדימה על הצרכים העתידיים של התעשייה, ולכן רכשנו את המכונות ה-ASM המתקדמות ביותר של Siemens ו-Yamaha. הן מאפשרות לנו לייצר כרטיסים ברמות דיוק גבוהות מאוד עם מירווחים של מיקרונים בודדים בין המוליכים". לדבריו, בעקבות ההצטיידות החברה הגדילה משמעותית גם את קיבולת הייצור הכוללת שלה וגם את דיוק הייצור. "המערכות החדשות ייאפשרו לנו לספק מענה לצמיחה הגדולה בשוק הביטחוני בארץ ובעולם".

השלב הבא: סקנדינביה וארה"ב

לדבריו, כבר היום החברה פעילה בשוק הביטחוני האירופי, ומספקת שירותי ייצור לחברות ביטחוניות באירופה באמצעות הסכמים ישירים. "כיום אנחנו חושבים על כניסה לשווקים גלובליים נוספים, דוגמת סקנדינביה וארצות הברית". המערכות החדשות מותקנות באתרי הייצור של החברה בירושלים ובכרמיאל. ראוי לציין שתוכנית ההצטיידות הגדולה הזו הושלמה בשנת 2023. נודע שהחברה מתכננת לבצע הצטיידות נוספת גם בשנת 2024.

רצפת ייצור בחברת USR
רצפת ייצור בחברת USR

חברת USR מספקת שירותי ייצור אלקטרוני (EMS) בעיקר לתעשייה הביטחונית, תעשיית התקשורת ולתעשייה הרפואית. היא פועלת משלושה אתרים בכרמיאל, בירושלים ובנתניה ומעסיקה כ-600 עובדים. כיום היא  נמצאת בתהליכי גיוס עובדים נוספים. סמנכ"ל שיווק וקשרי לקוחות בחברת USR, רונית שלו, אמרה שההשקעה בתשתיות הטכנולוגיות היא חלק מהטמעת תוכנית שמטרתה שיפור ה-Agility, Discovery, Adaptability, Speed.

מנהל מערכות המידע של USR, יעקב רוביו, אמר שמערכת ה-ERP נבחרה לאחר מחקר מעמיק ובחינת Best Practices עבור תעשיית ה-EMS. לדבריו, החברה נכנסת כעת לתהליך הטמעה הכולל ארבעה שלבים: מיפוי מידע, בדיקת תהליך העבודה, הכשרת עובדים, וניסוי פיילוט שרק לאחר השלמתו המערכת תעלה באופן מלא לאוויר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: EMS , USR , ייצור אלקטרוני , ייצור וקבלנות משנה