מאסיבית תשווק חומרי הדפסה עם יצרנית הכימיקלים Sika

4 מרץ, 2024

שתי החברות משיקות בימים אלה שני חומרים ראשונים, המיועדים להדפסה במדפסות של מאסיבית וישווקו תחת מיתוג משותף

חברת מאסיבית (Masivit) הכריזה על שיתוף פעולה עם יצרנית הכימיקלים השוויצרית Sika לשיווק חומרי הדפסה ייעודיים לשימוש במדפסות התלת-מימד של מסיבית. החומרים יתבססו על חומרים של סיקה וישווקו תחת מיתוג משותף.

סיקה, הנסחרת בבורסה בשווייץ, הוקמה ב-1910 והיא מפתחת ומייצרת חומרים שונים לשימושיים תעשייתיים, לרבות לתחום החומרים מרוכבים, והיא פעילה מאוד בענפי הבנייה והאיטום. היא מעסיקה כ-33 אלף עובדים והכנסותיה ב-2022 הסתכמו ב-10.5 מיליארד פרנק שווייצרי.

שתי החברות ישיקו, במסגרת יריד JEC World הנערכת בימים אלה בפריז, שני חומרים ראשונים: SikaBiresin CIM 120, חומר אפוקסי (שרף) במילוי אלומיניום המיועד להדפסה מהירה של חלקים בטמפרטורה גבוהה, ו-SikaBiresin CIM 80, חומר להדפסה בעלויות מוזלות של חלקים בטמפרטורת החדר.

בעולם ההדפסה, פיתוח חומרים ייעודיים הוא מפתח לכניסה לשווקים חדשים. לפני מספר חודשים חשפה החברה חומר חדש, CIM 84, הכולל מעכבי בעירה ועומד בתקן בטיחות האש האמריקאי ASTM E84. חומר זה הוא נדבך בחדירה של החברה לשוק אסטרטגי עבורה – תחום פארקי השעשועים ואולפני הקולנוע. החברה דיווחה בחודש נובמבר על מכירת מדפסת ראשונה לחברת דיסני, שמפעילה יותר מ-10 פארקי שעשועים ברחבי העולם, וכן מכירה של מדפסת נוספת לחברת Merlin Entertainments, שמפעילה את מוזיאון מאדם טוסו ואת פארק השעשועים "לגו-לנד".

השיווק המסחרי של שני החומרים יחל במחצית השנייה של השנה. ממסיבית נמסר כי שיתוף הפעולה של החברה מול סיקה מהווה אבן דרך אסטרטגית בקידום תכניותיה העסקיות של החברה להרחבת היצע חומרי ההדפסה שלה, ולפיתוח של שווקים חדשים. הכנסותיה של החברה בשנת 2023 הסתכמו ב-15.1 מיליון דולר, עלייה של 25% בהשוואה ל-12.1 מיליון דולר ב-2022.

חברת מאסיבית הוקמה בשנת 2013 על-ידי גרשון מילר, הנחשב ליזם וטכנולוג מוערך מאוד בתחום התלת-מימד וייסד בעברו את חברת Idanit שפיתחה מכונות דפוס דיגיטליות בפורמט גדול, ולאחר מכן היה שותף גם להקמת חברת אובג’ט (Objet), שנמכרה לסטרטסיס. מאסיבית פיתחה שורה של מדפסות שמשמשות להדפסה של חלקים בנפח גדול ותבניות יציקה לשוקי הרכב, ספנות, רכבות, ריהוט, והפרסום. מדפסות החברה מאפשרות הדפסה מהירה גם של אבות טיפוס וגם של סדרות ייצור קצרות.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: 3D-Printing , חדשות

פורסם בתגיות: Sika , מאסיבית