SNUG Israel 2024: תכנון שבבים בעידן הבינה המלאכותית

22 ספטמבר, 2024

יו"ר ומייסד חברת סינופסיס, ד"ר ארט דה ג'יאס: "אנחנו מצויים בתהליך של האצה ובמעבר ממורכבות הנובעת מגידול בהיקף - למורכבות מערכתית"

בתמונה למעלה: SNUG Israel 2024. צילום: יוני רייף

רוב הדיונים בכנס השנתי SNUG Israel של חברת סינופסיס (Synopsys), שהתקיים בשבוע שעבר במלון דניאל בהרצליה, התמקדו בשאלה הבוערת ביותר כיום בתעשייה: עתיד תכנון השבבים בעידן המתפתח במהירות של הבינה המלאכותית.

יו"ר ומייסד חברת סינופסיס, ד"ר ארט דה ג'יאס, נשא את ההרצאה המרכזית בארוע שבמהלכה הוא סקר את השינויים העמוקים המעצבים את תעשיית השבבים. הוא התמקד בהתקדמות הטכנולוגית המהירה של תעשיית השבבים ובאופן שבו הבינה המלאכותית מייצרת הזדמנויות בשווקים ורטיקליים ומגדירה מחדש מושגי יסוד ותהליכים. הוא אמר שיש כיום צורך קריטי בטכנולוגיה בשיתוף פעולה מערכתי, ובמיקוד מוגבר ביעילות אנרגטית.

דה ג'יאס: "אנחנו מצויים בתהליך של האצה ובמעבר ממורכבות הנובעת מגידול בהיקף – למורכבות מערכתית, מה שמביא עמו הזדמנות נהדרת לעצב את עתיד הסיליקון והמערכות המוגדרות בתוכנה. שיתוף הפעולה לרוחב התעשייה הוא זה שהביא אותנו לרגע הזה, והכוח הקולקטיבי הוא זה שימשיך להגדיר מחדש את מה שאפשרי".

סגן נשיא להנדסה ב-Google Cloud, אורי פרנק, נתן את הרצאת הלקוח המרכזית, תחת הכותרת "הכל עניין של AI!". הוא סקר מגמות ב-AI המחוללות תמורה בעולם הטכנולוגיה, והציג את האתגרים וההזדמנויות שמציבה הבינה המלאכותית למערכות טכנולוגיות ולתעשיית השבבים. לדבריו, לבינה המלאכותית יהיה תפקיד מרכזי בתכנון ופיתוח טכנולוגיות הדור הבא.

40 מצגות טכנולוגיות

כנס SNUG Israel 2024, קיצור של Synopsys Users Group, נערך בהשתתפות מאות מהנדסים, מתכנני שבבים ומובילים בתעשייה. הוא כלל כ-40 מצגות טכניות בתחומי יישום ותכנון דיגיטלי, אימות תוכנה וחומרה, תכנון וסימולציה במעגלים אנלוגיים/מעורבים (AMS), אינטגרציה מוצלחת של IP במערכות על שבב (SoCs), בטיחות תפקודית ואימות פורמלי (FuSa), אמולציה ובניית אבות טיפוס מבוססי FPGA, ושבבים חסכוניים באנרגיה.

קבוצת המשתמשים של סינופסיס (SNUG) מאגדת כ-12,000 משתמשים בכלים ובטכנולוגיות של סינופסיס המשתתפים בכנסי SNUG בצפון אמריקה, אירופה, אסיה וישראל. חברת סינופסיס היא מהחברות הגדולות בעולם בתחום התכנון האלקטרוני (EDA), קניין רוחני (IP) לתכנון שבבים וכלים ושירותי בדיקת אבטחה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , חדשות , סמיקונדקטורס , תוכנה ותכנון אלקטרוני

פורסם בתגיות: בינה מלאכותית , סינופסיס , סמיקונדקטורס , תכנון שבבים