HP משיקה טכנולוגיה חדשה להדפסה מהירה

24 יולי, 2016

מדפסת ה-PageWide מדפיסה בקצב של עד 75 דפים בדקה ומוזילה את העלויות ב-50%. במקביל, HP מהדקת את פתרונות האבטחה על המדפסות שלה.

מדפסת ה-PageWide מדפיסה בקצב של עד 75 דפים בדקה ומוזילה את העלויות ב-50%. במקביל, HP מהדקת את פתרונות האבטחה על המדפסות שלה.

HP PageWide 452dw4
מדפסת PageWide של HP

חברת  HP משיקה מדפסות עסקיות וביתיות חדשות, הפועלות בטכנולוגיה חדשה המאפשרת הדפסה בקצב גבוה במיוחד. כמו כן, HP  חשפה טכנולוגיות אבטחה שיסייעו ללקוחות לאבטח את סביבת ההדפסה שלהם על מנת לוודא שצי ההדפסה לא יהווה נקודת פירצה לרשת הארגונית.

HP PageWide היא טכנולוגיית הדפסה המבוססת על תפישה חדשנית, שבה ראש ההדפסה מתפרס באופן נייח לגמרי על פני כל רוחב הדף – ורק הדף המודפס נע במהלך ההדפסה. על פי HP, הטכנולוגיה מאיצה ללא תקדים את מהירות ההדפסה, עד לקצב של 75 עמודים בדקה בשחור ובצבע. בנוסף, מדפסת HP PageWide מוזילה את העלות השוטפת בשיעור של 50%, צריכת האנרגיה נמוכה ב-84% בהשוואה ללייזר ושיעור המתכלים ופסולת האריזות קטנה ב-94%.

מיקי רוסלר, מנהל קטגורית ההדפסה ב-HP ישראל מוסר: "הטכנולוגיות והמדפסות החדשות מספקות יחס עלות-ביצוע משופר ומהירויות הדפסה גבוהות המתאימות במיוחד לצרכי הלקוחות הישראלים. הדבר מתבטא בביקוש מוגבר מרגע הגעת המוצרים לארץ."

המדפסות – נקודת התורפה במערך האבטחה של חברות

מדפסות נחשבות כיום לאחת מנקודות התורפה במערך האבטחה והן יעד אפשרי למתקפות סייבר. על רקע זה מציגה HP גם שירות הדפסה מנוהל חדש המתמקד באבטחה שמכונה MPS –Managed Print Services. שירות משופר נועד לסייע ללקוחות לאבטח את סביבת ההדפסה שלהם עם ההגנות החזקות ביותר שקיימות כיום בתעשייה, לשמור על רמת האבטחה הגבוהה לאורך זמן תוך מענה לאיומים חדשים ולדרישות רגולטוריות.

האבטחות המתקדמות של HP Secure Managed Print Services כוללות תוכנה לגילוי איומים, אבטחה, ניטור וניהול המדפסות, הצפנת נתונים להגנה טובה יותר על מידע סודי, ודיווחים לביקורות רגולטוריות ותאימות לתקנות.

בנוסף עדכנה HP את תוכנת HP JetAdvantage Security Manager, פתרון האבטחה היחיד מבוסס מדיניות למדפסות, העומד בתקנות רגולטוריות – וזאת כדי לאפשר נראות טובה יותר לגבי עדכוני הקושחה שיושמו במדפסות HP שבארגון. תוכנה זו מאפשרת ללקוחות לראות אלו מהמדפסות שלהם מוגנות באמצעות פתרונות האבטחה של HP, יצירת רשימה לבנה  ואיתור חדירה בזמן הרצה. כמו כן ניתן כעת לנטר את המדפסות הארגוניות של HP כדי לגלות פעילות זדונית וזאת באמצעות Splunk, כלי אבטחת המידע וניטור האירועים.

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , הכרזות