ד"ר ורדית סגל מונתה לסמנכ"לית קליניקה של צ'ק-קאפ

26 ספטמבר, 2019

המינוי מתבצע לקראת הניסוי המרכזי שהחברה אמורה לערוך ב-2020 בארצות הברית, לפני אישור ה-FDA. סגל עבדה בעבר ב-Allium Medical, BetaStim וב-Remon Tech

חברת צ'ק-קאפ (Check-Cap) מעוספיה, שפיתחה גלולת רנטגן נבלעת לאיתור פוליפים טרום-סרטניים במעי הגס, הודיעה על מינויה של ד"ר ורדית סגל לתפקיד סמנכ"לית קליניקה, שבמסגרתו תהיה אחראית על הניסויים הקליניים שעורכת החברה. צ'ק-קאפ השלימה באחרונה ניסוי Post-CE ונמצאת בעיצומו של ניסוי פיילוט בארצות הברית במרכז הרפואי של בית הספר לרפואה באוניברסיטת ניו יורק וב-Mayo Clinic, ובסיומו אמורה החברה להתחיל בניסוי המרכזי (Pivotal), שיהיה התחנה  האחרונה לפני אישור הגלולה על ידי ה-FDA. 

לפני הצטרפותה לצ'ק-קאפ, כיהנה ד"ר סגל משנת 2014  כסמנכ"לית קליניקה ורגולציה בחברת Allium Medical Solutions,  המפתחת ומייצרת מוצרים זעיר-פולשניים, שם הובילה את תהליך קבלת  אישור ה- FDA עבור מערכת ה-WIRION, פעילות שנרכשה לאחרונה על ידי CSI Medical.  בין השנים 2008-2014 היא כיהנה כסמנכ"לית קליניקה בחברת BetaStim,  חברת מכשור רפואי בתחום הסוכרת. לפני כן, בין השנים 2003-2008 היא כיהנה  כמנהלת התחום הקליני בחברת Remon Technologies, חברת מכשור רפואי  בתחום הקרדיולוגיה. ד"ר סגל היא בעלת תואר ראשון בהנדסת מזון וביוטכנולוגיה, תואר שני במדעי ההנדסה הביו-רפואית ודוקטורט בהנדסה ביו-רפואית, כולם מהטכניון – מכון טכנולוגי לישראל.

לפני כשלושה חודשים מינתה צ'ק-קאפ לתפקיד סמנכ"ל התפעול את  יהושוע בלכר, שעבד בעבר במזור רובוטיקה ובמדטרוניק.

לריאיון שהתקיים עם מנכ"ל צ'ק-קאפ, אלכס עובדיה, במסגרת הפודקאסט של Techtime לחצו כאן>>>

ורדית סגל

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מינויים , מכשור רפואי

פורסם בתגיות: Check-Cap , צ'ק-קאפ