אודי קשקש מונה לנשיא ומנכ״ל RAD

19 אפריל, 2021

קשקש מחליף בתפקיד את דרור בין, אשר מונה לאחרונה לתפקיד מנכ"ל רשות החדשנות. יהודה זיסאפל: "אני בטוח שבתפקידו החדש הוא ישמור על המומנטום החזק של החברה״

אודי קשקש מונה לתפקיד נשיא ומנכ"ל חברת רד (Rad) מקבוצת רד-בינת, במקומו של דרור בין אשר מונה לאחרונה לתפקיד מנכ"ל רשות החדשנות במקומו של אהרון אהרון, שפרש לאחר ארבע שנים בתפקיד. קשקש מגיע עם נסיון של 25 שנה בתעשיית הטלקום. הוא הצטרף לחברת RAD בשנת 2016 כמנהל פעילות החברה בצפון אמריקה, ובתפקידו האחרון שימש כסגן נשיא חטיבת הלקוחות. לפני שהצטרף ל-RAD מילא תפקידים בכירים במספר חברות תקשורת, בהם כסגן נשיא למכירות של חברת Ceragon Networks בצפון אמריקה וכמנהל מכירות ופיתוח עסקי בצפון אמריקה בחברת Nokia Siemens Networks.

קשקש גם שימש בתפקידי מו"פ בכירים בחברת Nokia Siemens ובחברת Seabridge. ״אודי עשה עבודה יוצאת מן הכלל בהובלת פעילות המכירות והשירותים של RAD בעולם, ואני בטוח שבתפקידו החדש הוא ישמור על המומנטום החזק של החברה״, אמר יו"ר רד ונשיא קבוצת רד-בינת, יהודה זיסאפל. חברת רד היא אחת מחברות הטלקום הוותיקות בתעשייה הישראלית (הוקמה בשנת 1981). כיום החברה מתמקדת באספקת פתרונות SDN/NFV, פתרונות 5G xHaul, פתרונות וירטואליזציה של קצות הרשת ושל ציוד תקשורת (vCPE) ופתרונות IoT תעשייתיים מאובטחים למתקני תשתית קריטיים. היא הייתה החברה הראשונה בקבוצת רד-בינת, אשר מכירותיה השנתיות מסתכמות בכ-1.5 מיליארד דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת

פורסם בתגיות: RAD , זיסאפל , רד