אלפא טלקום תשווק בישראל את הניידים של Huawei

29 ספטמבר, 2013

באמצע הרבעון האחרון השנה היא תשיק גם את מכשיר הדגל Ascend P6 הנמצא כיום בתהליכי גיור (התאמת הממשק לעברית). מכשיר P6 נחשב לסמארטפון הדק ביותר בעולם, בעובי של 6.18 מילימטר בלבד

חברת חואוויי הסינית (Huawei) מתחילה במבצע כניסה מאסיבי לשוק האבזרי הניידים בישראל, לאחר שבחרה בחברת אלפא טלקום מקבוצת פל לנציגתה הבלעדית בארץ.  

מכשיר Huawei Ascend P6. הסמארטפון הדק בעולם
מכשיר Huawei Ascend P6. הסמארטפון הדק בעולם

אלפא טלקום תשווק מכשירי סלולר, טאבלטים ומגוון מוצרי תקשורת למגזר הפרטי והעסקי. השיווק יתחיל בחודש הבא, עם הגעת המוצרים לאחר שעברו גיור במפעלי חואוויי בסין. הכניסה לישראל נעשית באמצעות תמחיר אגרסיבי של 850-2,000 שקל למכשיר, כולל הסמארטפון P6 המתקדם ביותר של חואוויי. במקביל, אלפא טלקום מספקת אחריות מורחבת הכוללת נזק לקוח בר תיקון (למשל שבירת מסך), ללא תשלום דמי מנוי חודשיים. ותמורת השתתפות עצמית של 150-440 שקל.

מנכ"ל אלפא טלקום, דרור אבישי
מנכ"ל אלפא טלקום, דרור אבישי

בשלב הראשון החברה משיקה את מכשירי סלולר מסדרת Ascend Y300 ו-Ascend G510. באמצע הרבעון האחרון השנה היא תשיק גם את מכשיר הדגל Ascend P6 הנמצא כיום בתהליכי גיור (התאמת הממשק לעברית). מכשיר P6 נחשב לסמארטפון הדק ביותר בעולם, בעובי של 6.18 מילימטר בלבד.

מנכ"ל חברת אלפא טלקום, דרור אבישי, מסר היום במסיבת עיתונאים של החברה, שמכשיר P6 יגיע לארץ במהלך אוקטובר ויימכר במחיר של כ-2,000 שקל. בחודש נובמבר צפוי להגיע לארץ הטאבלט של החברה, עם מסך של 7 אינטש, לאחר סיום תהליכי הגיור. מחירו הסופי עדיין לא ניקבע. לדבריו, המכשירים יימכרו ברשתות השיווק, באתר האינטרנט של החברה ועל-ידי המפעילות הסלולריות.

חברת Huawei נחשבת ליצרנית תשתיות התקשורת השנייה בגודלה בעולם ומכירותיה ב-2012 הסתכמו בכ-35 מיליארד דולר. היא מעסיקה כ-150,000 עובדים ופעילה כיום בכ-140 מדינות. קבוצת פל הוקמה בשנת 1975 ומספקת מוצרים ושירותים בתחום מוצרי החשמל והאלקטרוניקה. בשנת 2009 היא הקימה את חברת אלפא טלקום  כדי לשווק ולהפיץ מכשירים סלולריים. החברה מעניקה תמיכה באמצעות החברה האחות Celadon Labs.

HUAWEI-ALFA-TELECOM

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טאבלט וסמארטפון , שיווק והפצה