Digi-Key פיתחה אפליקציית iTunes לרכיבים של פריסקייל

10 אפריל, 2014

אפליקציית ON-THE-GO כוללת את כל המידע הטכני, מקושרת אל מערך התמיכה הטכני של Digi-Key ומאפשרת להשלים את תהליך הרכישה באמצעות אבזר נייד

freescale-dgk-appאפליקציית ON-THE-GO כוללת את כל המידע הטכני, מקושרת אל מערך התמיכה הטכני של Digi-Key ומאפשרת להשלים את תהליך הרכישה באמצעות אבזר נייד

מפיצת הרכיבים האמריקאית Digi-Key פיתחה בשיתוף פעולה עם חברת Freescale אפליקציה ייעודית לאבזרים של אפל (אייפון ואייפד), המאפשרת למשתמשים קבלת כל המידע על רכיבי פריסקייל וביצוע הזמנה באמצעות האבזר הנייד.

האפליקציה עלתה לאתר itune של אפל תחת השם ON-THE-GO. ניתן להוריד אותה גם באמצעות הלינק: www.digikey.com/freescaleapp.

האפליקציה החדשה נועדה לבצע את כל תהליך הבדיקה והרכש באמצעות אבזרים ניידים. להערכת חברת פורסטר ריסרץ', במחקר Online and Mobile are Transforming B2B Commerce, ש-52% מהאנשים המבצעים רכישות ארגוניות באינטרנט (B2B), משתמשים בטאבלט או סמארטפון כדי לבצע את הרכישה. 62% מהרוכשים מבצעים באמצעות טאבלט את את הבדיקה או התחקיר הראשוני לפני הקנייה.

אפליקציית ON-THE-GO ניתנת להורדה חינם באתר iTunes store. היא מותאמת לשימוש בצגי מגע, כוללת את כל המידע הטכני והשרטוטים של הרכיבים, סרטוני הדרכה וגישה אל כלי הפיתוח של הרכיבים. היא מקושרת אל מערך התמיכה הטכני של Digi-Key הפועל 24 שעות ביממה (eewiki online community) ומאפשרת להשלים את כל תהליך הרכישה באמצעות האבזר הנייד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טאבלט וסמארטפון , שיווק והפצה