300 סינים באים לארוע Mixiii בישראל כדי לחפש רעיונות

15 מאי, 2014

ועידת Mixiii 2014 תתקיים ב-20-22 במאי במרכז הירידים בתל-אביב. היא נערכת ביוזמת ארגון IATI בשותפות עם משרד המדען הראשי במשרד הכלכלה

ועידת Mixiii 2014 תתקיים ב-20-22 במאי במרכז הירידים בתל-אביב. היא נערכת ביוזמת ארגון IATI בשותפות עם משרד המדען הראשי במשרד הכלכלה

MIXIII

יותר מ-300 נציגי ממשל ותעשייה מסין יגיעו בשבוע הבא לישראל כדי להשתתף בוועידת החדשנות Mixiii2014, אשר תיפתח ביום שלישי בתל אביב. הוועידה נערכת ביוזמת ארגון IATI (האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות) בשותפות עם משרד המדען הראשי במשרד הכלכלה. לצד הדיונים, תתקיים תערוכה בהשתתפות יותר מ-200 חברות טכנולוגיות.

בסך הכל, מגיעים לארוע יותר מ-1,000 אורחים מחו"ל, רבים מהם מהודו וסין וממדינות כמו קנדה, ארה"ב, גרמניה, שוויץ, ספרד, איטליה, טיוואן, תורכיה, קוריאה, אוסטרליה, הונג קונג, ברזיל, פולין ושבדיה. ביחד עם משלחת הענק הסינית, יגיעו בכירים מהממשל הסיני, בהם: סגנית ראש הממשלה, שר המדע, שר החינוך, שר הבריאות, סגן שר החוץ ועוד.

פקידים בכירים מפרובינציית Zheijang צפויים לחתום במהלך ביקורם בארץ על הסכם מו"פ תעשייתי בין ישראל ובין הפרובינציה. מדובר בהסכם בעל חשבות רבה, לאור משקלה של שנג'נג בתעשיית הטכנולוגיה הסינית.

גם מהודו מגיעה משלחת ענק הכוללת 60 נציגי ממשל וכ-40 נציגים של חברות מסחריות, המחפשים שיתופי פעולה עם חברות ישראליות. המדען הראשי במשרד הכלכלכה, אבי חסון, אמר שההיקף הגדול של המשלחות מחו"ל מבטא את האופן שבו ישראל נתפשת בעולם. "מדובר בנקודת ציון בכיוון המחשבה הישראלי, המנתב עכשיו את מאמץ מתגבר גם כלפי המזרח. אנחנו רואים בבירור את ההתפתחות של מקור מימון חדש לתעשיית ההייטק: משקיעים מאסיה בכלל ומסין בפרט ".

ועידת Mixiii2014 תתקיים ב-20-22 במאי במרכז הירידים בתל-אביב. 

למידע נוסף והרשמה: MIXiii

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות