עדי שוסטר מונה למנהל הנדסה ושיווק ב-Arrow Israel

7 יולי, 2014

שוסטר הגיע לחברת Arrow לאחר 16 שנים בחטיבת EBV של חברת אבנט ישראל. לדבריו, "אנחנו רוצים לקחת את הלקוח כפרוייקט של Arrow מאלף ועד ת"ו, עד לרמת הייצור האלקטרוני"

שוסטר הגיע לחברת Arrow לאחר 16 שנים בחטיבת EBV של חברת אבנט ישראל

ARROW-ADI-SHUSTER

בשבוע שעבר הצטרף עדי שוסטר לחברת ארו רכיבים ישראל (Arrow) ומונה לתפקיד מנהל תחום הנדסה ושיווק. למעשה, שוסטר מחליף את אמיר שרמן, שבחודש אוגוסט 2013 מונה לתפקיד מנהל קו המוצרים של STMicroelectronics והפיתוח העיסקי של תחום Systems On Modules בחברת ארו אירופה.

עדי שוסטר הגיע מחברת אבנט ישראל, שבה שימש במשך כ-16 שנים כמנהל טכני של מחלקת EBV, שהיא החטיבה הגדולה ביותר באבנט ואחראית של שיווק רכיבי הסמיקונדקטור המובילים של החברה. הוא מדווח לאלדד יסעור המנהל את פעילות ארו ישראל, כאשר התפקיד של שוסטר מוגדר כניהול תחום התמיכה הטכנית, יצירת ביקוש ושיווק.

הרכיב הוא רק כרטיס כניסה למערכת

בראיון ל-Techtime סיפר שוסטר שאחד מהיעדים שלו הוא להרחיב את תחום ה-System on Modules שאותו החליטה החברה לקדם. "המטרה היא ליישם גישה מערכתית בתחום ה-SOM, מעבר להתמקדות בפריט הבודד. לספק ללקוח פתרון מערכתי הכולל מספר מרכיבים: כל השבבים האפשריים על הכרטיס, סיוע בתכנון, עבודה מול קבלני משנה, ובכלל זה גם קבלני ייצור אלקטרוני. אנחנו רוצים לקחת את הלקוח כפרוייקט מאלף ועד ת"ו, עד לרמת הייצור".

Techtime: אתה מתכוון לעבודה מול קבלני ייצור?

שוסטר: "יש לנו שותפי צד שלישי המספקים קניין רוחני (IP), פיתוח חומרה ותוכנה וייצור. המטרה היא לעבוד בעיקר מול קבלנים בארץ. היום הפרוייקטים הפכו מאוד מסובכים מבחינה טכנולוגית. עלות הפיתוח הפכה למאוד יקרה וניתן להצדיק אותה רק בכמויות ייצור גדולות מאוד, אבל בארץ רוב הכמויות הן קטנות. לכן כדאי לחברות להשקיע את עיקר המאמץ בקניין הרוחני שלהן ולנצל כמה שיותר כרטיסים סטנדרטיים כדי לחסוך בזמני פיתוח ובעלויות פיתוח.

מה הם להערכתך התחומים הצומחים בתעשייה הישראלית כיום?

"קיימים מספר תחומים שהם מתחזקים: התחום הרפואי מתפתח חזק מאוד. צומחות חברות בתחום האנרגיה הירוקה ובתחום הבקרה התעשייתית, שהם תחומים יציבים ופחות רגישים לשינויים בשוק. כרגע אנחנו רואים גם צמיחה בתחום תאורת הלדים. עשרות חברות קמו בארץ בשנים האחרונות, וללא ספק אנחנו נהיה ספק מרכזי בתחום".

אתה מאמין בייצור מקומי?

"שוק הייצור בארץ מאוד תלוי בעלות הייצור. בצד אחד, הייצור בסין הולך ומתייקר, וזה משפר את מעמד היצרנים המקומיים, מנגדהייצור בישראל מתייקר בגלל שער הדולר מול השקל. אם יהיה שינוי במגמה הזו, הרבה מאוד מהייצור יישאר כאן, בזכות האיכות, הבקרה והדרישה לייצור בכמויות בינוניות".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , שיווק והפצה