Silicom זכתה ב-Design Wins בשווי של כ-1.5 מיליון דולר

19 אוגוסט, 2014

חברה המייצרת ציוד תקשורת, אשר עד לאחרונה היתה לקוחה קטנה של Silicom, החליטה להחליף את רוב כרטיסי התקשורת הקיימים שלה, ולבסס 10 מוצרים שונים על הפתרונות של סיליקום

חברה המייצרת ציוד תקשורת, אשר עד לאחרונה היתה לקוחה קטנה של Silicom, החליטה להחליף את רוב כרטיסי התקשורת הקיימים שלה

SILICOM

חברת סיליקום (Silicom) מכפר-סבא דיווחה היום על זכייה בניצחונות תכנון (Design Wins) אצל לקוח מרכזי, אשר עשויים להגדיל את מכירותיה בהיקף של 1.5 מיליון דולר בשנה. החברה הודיעה שיצרן ציוד תקשורת גדול החליט להחליף את כרטיסי הרשת שבהם הוא משתמש כיום ב-10 מהמוצרים שלו, בכרטיסים מתוצרת סיליקום.

בעקבות ההודעה זינקה מניית החברה בנסד"ק ביותר מ-3% והעניקה לה שווי שוק של כ-716 מיליון דולר. במקביל, הלקוח שוקל להחליף את כל פתרונות ההאצה SSL Acceleration ולהתבסס על כרטיסים מבוססי Coleto Creek של חברת סיליקום. פרוטוקול SSL הוא פרוטוקול תקשורת האחראי להצפנת ופיענוח תעבורת TCP ולכן הוא עתיר עבודת עיבוד של ה-CPU.

פתרונות האצת SSL הינם כרטיסים או אבזרי תקשורת המבטפלים ב-SSL בעצמם ועל-ידי כך מקילים מהעומס (Offload) על המעבד של השרת. הסטת העומס הזו משפרת את ביצועי השרת או מרכז הנתונים, מכיוון שהיא מאפשרת להקצות יותר משאבי CPU למטלות עיבוד המידע העיקריות.

כרטיסי Coleto Creek הם מוצר חדש של סיליקום שהוכרז לקראת סוף 2013. מדובר בכרטיסי תקשורת לביצוע פעולות SSL עבור שרתי PCI Express. הם מבוססים על ערכת שבבים של אינטל ומיועדים לעבודה בסביבת ארכיטקטורת x86.

החברה מסרה שעד היום הלקוח כבר אישר את ההחלטה לגבי שני מוצרי תקשורת, ונכנס לתהליך בדיקה לגבי שאר האבזרים. "מרגע שהתהליך יסתיים ויתחיל שלב הייצור ההמוני, ההזמנות צפויות להגיע להיקף של 1.5 מיליון דולר בשנה".

נשיא ומנכ"ל סיליקום, שיירה אורבך, אמר שמדובר בלקוח שהיה בעבר אחד מהלקוחות הקטנים של החברה. "הדבר ממחיש את הפוטניצאל הטמון בבסיסי הלקוחות שלנו, הכולל כיום כ-100 יצרניות OEM".

חברת סיליקום מפתחת פתרונות תקשורת לשרתים ולאבזרי חומרה. מוצר הדגל של החברה הוא משפחת מוצרי Server To Appliance Converter – SETAC, המאפשרת להגדיר שרתים סטנדרטיים כאבזרי קצה ברשת תקשורת מהירה. כיום האסטרטגיה של החברה ממוקדת בתשתיות ענן ורשתות וירטואליות, שבהן לקישוריות בין מרכיבי מרכז הנתוניםיש חשיבות קריטית.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , תעשייה ישראלית , תקשורת