Beyond Elctronics תייצג את UTAC בישראל

22 פברואר, 2015

UTAC Group נחשבת לספקית החמישית בגודלה בעולם של פתרונות אריזה למוליכים למחצה. מדובר בתוספת חשובה ל-Beyond Electronics, המשמשת כנציגה המקומית של Globalfoundries

חברת UTAC Group נחשבת לספקית החמישית בגודלה בעולם של פתרונות אריזה למוליכים למחצה. Beyond Electronics מייצגת גם את Globalfoundries

UTAC

חברת Beyond Elctronics הנמצאת בבעלות יוסי בניזרי ומשמשת גם כנציגה הבלעדית בישראל של Globalfoundries, חתמה על הסכם נציגות בלעדי בישראל של חברת UTAC Group מסינגפור, המספק שירותי אריזת שבבים.

חברת UTAC-  United Test and Assembly Centerמספקת שירותי אריזת ובדיקות שבבים למגוון גדול של רכיבים, בהם: זיכרונות, רכיבים לאותות מעורבים, רכיבי לוגיים ורכיבים אנלוגיים. בנוסף לשירותי הייצור, החברה מספקת גם שירותי פיתוח ובדיקות מארזים של מארזים חדשים. לקוחותיה כוללים חברות פאבלס, יצרניות שבבים עצמאיות (IDM) וקבלניות לייצור שבבים (Foundries).

החברה פועלת באמצעות משרדים בסינגפור, סין, ארה"ב, איטליה ויפן, ומחזיקנ מפעלי יצור בסינגפור, טאיוואן, סין ותאילנד. לאחרונה העריכה חברת גרטנר ש-UTAC היא יצרנית המארזים החמישית בגודלה בעולם.

בשנה האחרונה היא רכשה את מפעלי ייצור המארזים (Package and Testing) של חברת פנאסוניק בסינגפור מלאזיה ואינדונזיה. היסקה נערכה במסגרת המהלך לפירוק קבוצת הזמיקנדקטרס בפנאסוניק, שאחת מתוצאותיו היתה גם הקנת חברת ייצור משותפת של פנאסוניק וטאואר-ג'אז הישראלית.

יוסי בניזרי מסר ל-Techtime, שלהסכם הנציגות החדש יש חשיבות אסטרטגית עבור חברת Beyond Elctronics. "כעת אנחנו יכולים להציע ללקוחות בישראל חבילה שלמה הכוללת שירותי ייצור ב-Globalfoundries לצד שירותי אריזה ובדיקה בחברת UTAC. שתיהן חברות המשתייכות לשורה הראשונה של הספקיות בתעשיית השבבים העולמית".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , נציגויות , שיווק והפצה