פלקסטרוניקס רוכשת מפעל של Alcatel-Lucent באיטליה

17 מאי, 2015

בסוף השבוע נחתם הסכם הבנות לקראת חתימה על הסכם שלפיו תרכוש פלקסטרוניקס את מפעל ייצור מערכות התקשורת האופטיות האיטלקי של Alcatel-Lucent

בסוף השבוע נחתם הסכם הבנות לקראת חתימה על הסכם שלפיו תרכוש פלקסטרוניקס את מפעל ייצור מערכות התקשורת האופטיות האיטלקי של Alcatel-Lucent

חברת אלקטל-לוסנט (Alcatel-Lucent) חתמה על מכתב כוונות למכירת מפעל ייצור ציוד התקשורת שלה בעיר טריאסטה שבאיטליה, לחברת פלקסטרוניקס (Flextronics). המפעל בטריאסטה מתמחה בייצור ציוד תקשורת אופטית. בהודעה משותפת של שתי החברות מסוף השבוע, נמסר שהעיסקה תאפשר למפעל להיכנס לתחומים חדשים בתחום התקשורת האופטית.

מנהל אלקטל-לוסנט איטליה, רוברטו ליולה, אמר שזו הזדמנות מצויינת להתרחבות של המפעל. "בכוונתנו לסייע לפלקסטרוניקס לפתח את המפעל למעמד של מרכז מצויינות עולמי בתחום התקשורת האופטית. מנכ"לית תחום פתרונות הרשת המשולבים של לפקסטרוניקס, קרולין דאולינג, אמרה שהעיסקה תרחיב את יכולת הייצור של פלקסטרוניקס בתחום התמסורת האופטית.

חברת פלקסטרוניקס נחשבת לאחת מקבלניות הייצור האלקטרוני הגדולות בעולם. מכירותיה בשנה שעברה הסתכמו בכ-26 מיליארד דולר. שתי החברות לא מסרו מהו היקף העיסקה ומתי צפוי להיחתם ההסכם. מדובר במהלך נוסף במסגרת תהליך הארגון מחדש של חברת אלקטל-לוסנט, אשר חתמה בחודש שעבר על הסכם למכירתה לחברת נוקיה, תמורת 15.6 מיליארד דולר. עיסקה זו אמורה ליצור חברה מובילה המתמקדת בטכנולוגיות ושירותי תקשורת מבוססי IP (פרוטוקול האינטרנט). על-פי נתוני 2014, היקף המכירות של החברה הממוזגת מגיע לכ-25.9 מיליארד אירו.

לאחר ההכרזה ב-15 באפריל על הסכם המיזוג, דיווחה סוכנות רויטרס שחברת פלקסטרוניקס נכנסה למשא ומתן לרכישת הפעילות בסין של חברת אלקטל-לוסנט. על-פי הידיעה, פלקסטרוניקס מעוניינת לרכוש את חברת Alcatel-Lucent Shanghai Bell, שהיא מפעל ייצור של אלקטל-לוסנט המעסיק כ-1,000 עובדים. שתי החברות לא אישרו את הידיעה.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה