מפעל מארזי שבבים של וישיי נפגע בפיצוץ בסין

20 אוגוסט, 2015

לידי Techtime הגיע מכתב שנישלח השבוע על-ידי סגן נשיא למכירות גלובליות בווישיי, דיוויד ואלטה, שבו הוא מדווח ללקוחות המרכזיים של החברה על היערכותה להתמודדות עם הפגיעה במפעל

לידי Techtime הגיע מכתב שנישלח השבוע על-ידי סגן נשיא למכירות גלובליות בווישיי, דיוויד ואלטה, שבו הוא מדווח ללקוחות המרכזיים של החברה על היערכותה להתמודדות עם הפגיעה במפעל

טקס פתיחת המפעל של וישיי בטיאנג'ין ב-2004
טקס פתיחת המפעל של וישיי בטיאנג'ין ב-2004

אחד ממפעלי חטיבת הדיודות של חברת Vishay נפגע בפיצוץ הענק שהתרחש בתחילת השבוע בעיר הנמל הסינית טיאנג'ין. כזכור, הפיצוץ התרחש במחסן של חומרים מסוכנים באזור התעשייה של העיר. הורא גרם ליותר מ-100 אבידות ומאות פצועים, וגרם לנזקים כבדים במפעלים סמוכים ובמחסני רכב שהיו במקום.

לידי Techtime הגיע מכתב שנישלח השבוע על-ידי סגן נשיא למכירות גלובליות בווישיי, דיוויד ואלטה, שבו הוא מדווח ללקוחות המרכזיים של החברה על היערכותה להתמודדות עם הפגיעה במפעל. המפעל של וישיי בטיאנג'ין, מטפל ברכיבי סמיקונדקטורס של החברה: הוא מקבל את פרוסות הסיליקון השלמות (Wafers), חתוך אותן כדי להפריד את הרכיבים השונים, ומחבר את שבבי הסיליקון למצע מיוחד ואורז אותם במארז הסופי לשיווק. תהליך זה נקרא Back-end Manufacturing.

ואלטה כתב שהמעל בטיאנג'ין מספק שירותי Beck-end למארזים רבים הנמצאים בשימוש חטיבת הדיודות של וישיי. בפגיעה עצמה במפעל לא היתה גדולה: מספק קטן של עובדים סובל מפציעות קלות בלבד, וציוד הייצור ומערכת המחשוב לא נפגעו. "הנזקים למבנה מוגבלים לכיסויי זכוכית חיצוניים, חלונות ונזקים קלים מאוד בחלק מהקירות. ביום ב' האחרון החזרו עובדים למפעל כדי להתחיל בעבודות הנקיון ואנחנו צופים שבתוך יומיים שלושה (כלומר, בתחילת שבוע הבא) נוכל לחדש חלק מהמשלוחים".

מהמכתב עולה שחלק מהמלאי נפגע ממים, אולם ככל הנראה גם הפגיעה הזו איננה רחבה מאוד. "אנחנו צופים לחדש את הייצור בתוך מספר שבועות. המאמץ שלנו מתמקד בהחזרת המפעל לייצור תקין במהירות האפשרית – בלא בלא לפגוע באיכות המוצרים".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , רכיבים , שיווק והפצה