TowerJazz ו-Keysight פיתחו ערכת תכנון לרכיבי RFIC

23 דצמבר, 2015

המודול מיועד לתכנון שבבים המיוצרים בתהליך RF-CMOS בגיאומטריה של 65 ננומטר, ומאפשר שימוש משותף גם בתוכנת Keysight וגם בתוכנת Cadence

המודול מיועד לתכנון שבבים המיוצרים בתהליך RF-CMOS בגיאומטריה של 65 ננומטר, ומאפשר שימוש משותף גם בתוכנת Keysight וגם בתוכנת Cadence

KEYSIGHT

חברת טאואר-ג'אז ממגדל העמק (TowerJazz) פיתחה ביחד עם חברת Keysigh Technologies, ערכת פיתוח שבבים אלחוטיים עבור תוכנת התכנון Advanced Design System של Keysight. המודול מיועד לתכנון שבבים המיוצרים בתהליך RF-CMOS בגיאומטריה של 65 ננומטר, במתקנים של חברת TowerJazz Panasonic Semiconductor, הנמצאת בבעלות טאואר-ג'אז.

ערכת הפיתוח מיועדת ליישומים שונים, דוגמת תקשורת Wi-Fi, משדרים/מקלטים אלחוטיים, טלפונים ניידים, טיונרים, מערכות מכ"ם ממונעות ועוד. ערכת הפיתוח החדשה מאפשרת ללקוחות לבצע עריכה של התכנונים גם בתוכנת ADS של Keysight, וגם בתוכנת Virtuoso של Cadence, תוך שימוש בבסיס נתונים אחד בלא שיהיו הפרעות הדדיות בין שתי התוכנות.

פתרון מהסוג הזה מאפשרים למתכננים לבחור בכל שלב בכלי הפיתוח שלדעתם הוא המתאים ביותר למשימה הספציפית. הלקוחות של Keysight ו-TPSCo יקבלו גישה אל תכנוני ייחוס של מגברי רעש נמוך (LNA), שנועדו להמחיש את יכולת העבודה ההדדית בין ADS לבין ערכת הפיתוח החדשה (PDK).

המנהל הטכנולוגי הראשי של TPSCo, טומויוקי סאסאקי, אמר שהערכה תהיה זמינה בשלב הראשון ללקוחות המתכננים שבבי 65nm RF CMOS. "בשלב הבא נספק פתרונות משותפים עם Keysight לסביבות RF נוספות שפיתחנו, כמו שבבי מיקרוגל (mmWave).

מנהל שיווק מוצרי Silicon RFIC בחברת Keysight, פולקר בלאשק, שמעתה יכולים הלקוחות המשתמשים בערכת פיתוח סטנדרטית של Virtuoso, לקבל גישה גם אל תהליכים והכלים של Keysight EEsof EDA. "יכולת העבודה ההדדית מקילה על תהליכי הפיתוח מכיוון שהיא פותרת את המתכננים מהצורך לשמור ולסנכרון את התכנון בין שתי סביבות פיתוח שונות. באמצעות הוספת Momentum substrate לערכת הפיתוח, איפשרנו למתכננים לבצע סימולציות משותפות של הקרינה האלקטרומגנטית בכל שלבי התכנון".

למידע נוסף: http://www.keysight.com/find/eesof-rfic-design

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני