יותר מ-270 משתתפים בכנס איסטרוניקס למערכות משובצות

30 מרץ, 2016

ביום עיון של איסטרוניקס על פתרונות מחשוב משובץ מבוסס Intel Architecture הוצגו פתרונות חדשים ליישומים משובצים, גורמי תצורה חדשים לתעשייה וכלי פיתוח המקצרים את זמן היציאה לשוק

ביום עיון של איסטרוניקס על פתרונות מחשוב משובץ מבוסס Intel Architecture הוצגו פתרונות חדשים ליישומים משובצים, גורמי תצורה חדשים לתעשייה וכלי פיתוח המקצרים את זמן היציאה לשוק

ביתן אינטל ביום העיון
ביתן אינטל ביום העיון

יום העיון בנושא פתרונות מחשוב משובץ מבוססי ארכיטקטורה אינטלית שנערך השבוע על-ידי חברת איסטרוניקס (Eastronics) כינס 275 מנהלי פיתוח, מנהלי טכנולוגיות, מנהלי פרוייקטים, מהנדסי חומרה ותוכנה מכל מגזרי תעשיית ההייטק הישראלית. במהלך היום הציגה איסטרוניקס מגוון גדול מאוד של פתרונות ושירותים של אבני בניין לפיתוח יישומי embedded מבית היוצר של החברות המובילות בעולם.

האירוע הועבר על-ידי מומחים מהחברות ועל-ידי צוות מהנדסי היישומים של איסטרוניקס ונערך בשלושה מסלולים במקביל: Embedded Systems, Application Ready Platforms ו-Software & Code Optimization.  הנושאים שהוצגו כללו: שרתי אינטל ליישומים משובצים בשילוב כרטיסי תקשורת, עיבוד מקבילי ועיבוד גרפי; פלטפורמות  ADLINK ליישומי NFV ו-Media Processing; פתרונות לנובו ליישומים רפואיים, צבאיים ועיבוד עתיר ביצועים (HPC).

INTEL-FORM-FACTOR

גורמי תצורה מגוונים

הוצגה פלטפורמת SymKloud של Kontron המשלבת חומרה ותוכנה לביצועי ענן גבוהים, חסכון בהספק ויעילות ניהול, פתרונות IoT של אינטל, ADILINK ו-Dell ואבני בניין לשרתים: לוחות אם, מארזים, כרטיסי תקשורת וכרטיסים לעיבוד מקבילי וגרפי של חברת ASUS.

בתחום גורם הצורה (Form Factors), הוצגו תקנים חדשים של כרטיסי מדף ומודולים ליישומים משובצים: מערכות דלות הספק, כרטיסים גרפיים ו-Solid State Disk של אינטל, מודולי COMe ו-SoM של חברת Compulab ליישומים משובצים ומודולים סלולריים ליישומי IoT של חברת Telit וכן פתרונות מחשוב מוקשח במגוון תצורות: טאבלטים, Panel PC ומחשבים תעשייתיים של Kontron.

EASTRONICSחברת Silicom הישראלית הציגה פתרונות תקשורת ייעודיים למערכות משובצות, וחברת SoftLayer הנמצאת בבעלות יבמ הציגה תשתיות ענן כשירות ליישומים משובצים ול-IoT מבית היוצר של SoftLayer.

בתחום פתרונות התוכנה לתעשייה, הוצג תהליך בניית מערכת הפעלה ייעודית למוצרים משובצים ו-IoT באמצעות Windows 10, ספריות אינטל לעיבוד אותות קול, וידאו ופונקציות מתמטיות. אינטל הציגה כלי פיתוח תוכנה למעבדים מרובי ליבות המשלבים תכנון וכתיבת הקוד וכלים לאימות וניפוי שגיאות.

חטיבת Intel Security הציגה מענה מפני איומים ותוכנות זדוניות למוצרים ומערכות בתחום הרפואי, התעשייתי ובתחום ה-IoT, לצד סביבת פיתוח מלאה ליישומי OpenCL עבור פלטפורמות המבוססות על מעבדי אינטל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות , מחשבים ומערכות משובצות