עשרות סטארטאפים בפורום ההשקעות ישראל סין

31 מאי, 2016

רחפן לניטור אתרי בניה, ולבלב מלאכותי: אלו הסטראטאפים שינסו לשכנע את המשקיעים ב"פורום השקעות היי-טק ישראל-סין" שיתקיים ב-6-7 ביוני בתל-אביב

טכנולוגיה שהופכת את מכשירי החשמל הביתיים לנקודת מכירה, רחפן לניטור אתרי בניה, ולבלב מלאכותי: אלו הסטראטאפים שינסו לשכנע את המשקיעים ב"פורום השקעות היי-טק ישראל-סין" שיתקיים ב-6-7 ביוני בתל-אביב

DRONOMY

חברת VADI הישראלית הנמצאת בבעלות סינית מלאה, יוזמת מפגש של חברות סטארט-אפ ישראליות עם משקיעים סינים בשם פורום השקעות היי-טק ישראל-סין, שיתקיים ב-6-7 ליוני במלון דיוויד אינטר-קונטיננטל בתל-אביב. הארוע יוקדש לקישור יזמים ישראלים עם משקיעים סינים מחברות קטנות ובינוניות, רובן חברות תעשייה, המחפשות השקעות אסטרטגיות כדי להכניס חדשנות לתעשייה שלהן. ביום השני של הארוע (7 ביוני) יקבלו כ- 20 סטארטאפים ישראלים מבטיחים הזדמנות להציג את הטכנולוגיות שלהם בפני 100 משקיעים מסין.

בין החברות שיציגו בכנס:

Sizerסייזר מאפשרת לרוכשי בגדים באונליין ובחנויות פיזיות לדעת את מידת הבגד המתאימה להם ביותר בכל בגד – מבלי למדוד את הבגד. האפליקציה משתמשת בטכנולוגיה פורצת דרך בתחום הראייה הממוחשבת. הצרכנים יכולים לקבל המלצת מידה עבור הבגדים השונים של קמעונאי אופנה שהתממשקו למערכות סייזר.

Dronomy: מפתחת רחפן אוטונומי לניטור אתרי בנייה. הרחפן מנווט אוטונומית בתוך אתר הבניה תוך התחמקות מהמנופים, הבניינים ושאר מכשולים, ומצלם את האתר מזוויות שונות וברזולוציה גבוהה. מחשב מתרגם את התמונות למודל תלת מימדי של המבנה, בדיוק גבוה.

Betalin Therapeutics: חברה המפתחת לבלב מלאכותי ביולוגי שנועד להחליף לתמיד את הזרקות האינסולין היומיומיות, בעזרת השתלה תת עורית חד פעמית. כיום החברה נמצאת בשלב ניסויים פרה קליניים שנעשים באוניברסיטה העברית בירושלים, במעבדות של הממציא פרופסור אדוארד מיטרני יחד עם צוות חוקרים העובדים סביב השעון בכדי לקדם את המוצר.

Salient eye: אבטחה אישית באמצעות סמארטפון או טאבלט. האפליקציה הופכת את המכשיר לגלאי תנועה אשר ברגע שהוא מזהה תנועה הוא מצלם את האירוע ללא הפסקה, מעלה את התמונות לענן ושולח התראות סמס ואימייל עם קישור לתמונות שצולמו. כמו כן המערכת יכולה להפעיל גם צופר אזעקה (מהמכשיר עצמו).

Newsight Imaging: החברה מפתחת שבב מצלמה הכולל יכולות ניתוח ספקטרלי ועיבוד תמונה ומותאם באופן ספציפי למכשירים רפואיים ואחרים.

Linkrפיתחה פלטפורמת תוכן לבית החכם.

MercuRemoval: החברה מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך בתחום הסרת הכספית מגזי פליטה המיושמת בתהליך כימי-הנדסי. הטכנולוגיה פותחה באוניברסיטה העברית ע"י חוקרים מובילים בתחום הכימיה הסביבתית/תהליכית. לחברה מספר פטנטים לטיפול בגזי פליטה ולאחרונה אף נבחרה בין אלפי חברות בעולם להשתתף ב GES 2016- כנס יזמות שנתי המתקיים בעמק הסיליקון בחסות הנשיא אובמה.

Wakingappפלטפורמה המאפשרת לכל אחד לייצר בקלות ובפשטות תוכן אינטראקטיבי למציאות רבודה ווירטואלית.

Freshub – הטכנולוגיה של Freshub משנה לחלוטין את הדרך שבה אנחנו קונים. החברה מקנה לקמעונאים נוכחות קבועה במטבח ובמקביל מאפשרת לצרכנים דרך קלה לחדש את מלאי המצרכים ישירות מהמטבח – על ידי סריקה של ברקוד או באמצעות פקודה קולית – בכל זמן שהם מגלים כי אחד ממוצרי המזון חסר להם בביתם.

NewCO2Fuels: פיתחה מוצר ההופך את גז החממה דו תחמוצת הפחמן (CO2) ומים למוצרים נדרשים כדוגמת דלקים סינתטיים, דשנים וכימיקלים שונים.

Onysus: המפתחת סביבת עבודה גרפית ואינטואיטיבית המאפשרת למשתמשים לבנות אפליקציות וחוויות שימוש סוחפות תוך שימוש ביכולות של מציאות רבודה וזיהוי מחוות.

קבוצת לוויתן אנרגיהייצור טורבינות חדשניות להפקת חשמל מאנרגיית רוח וגלי ים.

Sparkמענה לתהליך החנייה כולו, מקצה לקצה: החל מהניווט אל הק"מ האחרון,על ידי מתן מסלול מותאם אישית למציאת חניה ברחוב או מחוץ לרחוב, וכלה במידע חנייתי מלא ומעודכן, הכולל : תמרורי חניה ואפשרויות תשלום סלולריים.

היפ-הופפיתחה חגורה לבישה המזהה אירועי נפילה בזמן אמת. לפני הפגיעה בקרקע החגורה מנפחת שתי כריות אוויר בצידי הגוף ומגינה על המשתמש משבירת האגן.

Medivisorהחברה מסייעת לאנשים המתמודדים עם מחלה קשה או כרונית לקבל מידע רפואי מותאם אישית, עדכני, מהימן ואמין שמותאם למצב הרפואי הייחודי של החולה ומגיש לו אותו מסוכם בשפה פשוטה ונוחה.

פפטיקום: פיתחה תוכנה לגילוי פפטידים ביו-אקטיביים באמצעות בינה מלאכותית. שוקי היעד של הפפטידים הם שוק התרופות (שוק עיקרי), חקלאות, תעשייה, איכות הסביבה וקוסמטיקה. פפטיקום כבר גילתה חומרים פעילים לסרטן, מחלת אלצהיימר, שפעול מערכת החיסון, ונירולוגיה. החברה פיתחה בהתנדבות תרופה אפשרית למחלה הנדירה APBD.

בכנס ישתתפו גם הסטארטאפים VocalZoom, RespiDx, Njoin ו-Ninispeech.

אודות VADI:

VADI היא חברה סינית שמושבה בת"א, התומכת במשקיעים סינים שעושים את צעדיהם הראשונים בשוק ההייטק הישראלי ומחפשים סטארטאפים מבטיחים או חברות ישראליות המחפשות שווקים חדשים. החברה מתמחה בסיוע למשקיעים במגוון האתגרים בישראל, בהם: איתור החברה המתאימה להשקעה, בניית רעיונות חדשים וליווי הפרויקט עד סיומו, סיוע בביורוקרטיה מקומית, נושאים משפטיים, נטוורקינג, שפה ומחסומים תרבותיים. לחברה סניפים בסיליקון ואלי ארה"ב, בשנגחאי, ורשת קשרים ענפה בשוק הסיני והאמריקאי.

למידע נוסף: פורום השקעות ישראל-סין

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות