הושלם מיזוג הענקים של Dell ו-EMC

7 ספטמבר, 2016

הוקמה חברת הטכנולוגיות הפרטית הגדולה בעולם: היא מעסיקה 140,000 עובדים, בעלת שווי שוק של 74 מיליארד דולר, מחזיקה ב-20,000 פטנטים ואפליקציות - ואפילו לא נסחרת בבורסה

הוקמה חברת הטכנולוגיות הפרטית הגדולה בעולם: היא מעסיקה 140,000 עובדים, בעלת שווי שוק של 74 מיליארד דולר, מחזיקה ב-20,000 פטנטים ואפליקציות – ואפילו לא נסחרת בבורסה

מייקל דל מכריז על המיזוג. "נוביל את המהפיכה הדיגיטלית"
מייקל דל מכריז על המיזוג. "נוביל את המהפיכה הדיגיטלית"

חברת Dell Technologies הודיעה היום על השלמת הרכישה של חברת EMC. המיזוג מייצר ענקית טכנולוגיה בשווי שוק של 74 מיליארד דולר, הכוללת חבילת טכנולוגיות עצומה בתחומים אסטרטגיים כמו ענן היברידי, מרכזי נתונים מוגדרי תוכנה, תשתית אחודה, פלטפורמה כשירות (PaaS), אנליזת נתונים והגנת סייבר.

חברת Dell מעריכה שהיא משרתת כ-98% מהחברות ברשימת Fortune 500. שתי החטיבות הגדולות ביותר של החברה המאוחדת הן: Dell client solutions business ו- Dell EMC infrastructure solutions business, הנתמכות על-ידי Dell EMC services. בנוסף, Dell Technologies כוללת  את החברות: Boomi, Pivotal, RSA, Secure Works, Virtustream ו-VMware.

מבנה הייחודי הזה מיועד לשלב מיקוד וחדשנות של סטארט-אפ עם קנה מידה גלובלי ושירות של חברת ענק. יו"ר ומנכ"ל Dell Technologies, מייקל דל,  הסביר שמאחורי המיזוג ניצבת מציאות עסקית וטכנולוגית מאוד מוגדרת: "אנחנו נמצאים בשחר של המהפיכה התעשייתית הבאה. העולם נעשה אינטליגנטי ומקושר ברמת הדקה, ובסופו של דבר יהיה מקושר בצורה רחבה לאינטרנט של הדברים. זו הסיבה שיצרנו את Dell Technologies. יש לנו את המוצרים, השירותים, הכישרון וקנה המידה הגלובלי, להיות הזרז לשינוי".

חברת Dell Technologies משלבת את החוזק של Dell בשוק העסקים הקטנים והארגונים הבינוניים, עם הנוכחות החזקה של EMC בארגונים הגדולים. החברה מסרה שכיום היא ממוצבת כמובילה ב-20 "ריבועי קסם" של חברת גרטנר, ומחזיקה בפורטפוליו של יותר מ-20,000 פטנטים ואפליקציות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: השקעות והון סיכון , חדשות