CTERA מכריזה על סבב גיוס של 25 מיליון דולר

14 ספטמבר, 2016

את סבב הגיוס הנוכחי מובילה קרן בסמר, והוא מיועד לתמיכה בגידול המואץ של החברה

את סבב הגיוס הנוכחי מובילה קרן בסמר, והוא מיועד לתמיכה בגידול המואץ של החברה ctera

CTERA Networks הכריזה היום על סבב גיוס בהיקף 25 מיליון דולר שהובילה קרן בסמר יחד עם קרן וינטג', שהצטרפה כמשקיע חדש. סבב גיוס זה מביא את CTERA להיקף מימון כולל של כ-70 מיליון דולר. הגיוס ישמש להגדלת החברה על מנת לתמוך בביקוש הגובר למוצרי החברה. CTERA מציעה פתרון אחסון ענן מאובטח לארגונים. מוצרי החברה מאפשרים לחברות גדולות וספקי שירותי IT להשיק ולנהל פתרונות לאחסון, גיבוי ושיתוף מאובטח של קבצים על-גבי תשתית ענן לפי בחירתן מבלי להיחשף לסכנות הגלומות בשירותי ענן שיתופיים.

בחודש יוני האחרון הכריזה CTERA על זכייתה במכרז לאספקת מערכת ענן פרטי לשיתוף קבצים עבור משרד ההגנה האמריקאי. במסגרת זו, פתרונות CTERA משולבים כחלק מפרויקט בשווי כולל של 427 מיליון דולר לשדרוג מערך האחסון של DISA, סוכנות המידע של משרד ההגנה האמריקאי, המספקת שירותי מחשוב ואבטחת מידע לגופים פדרליים שונים, בהם משרד ההגנה, צבא ארה"ב, הבית הלבן ועוד.   זכיה זו מצטרפת להצלחות נוספות של החברה עם ארגונים מובלים בעולם כגון, מדינת טקסס, בנק סנטאנדר, וקבוצת האופנה לואי ויטון. כמו כן הרחיבה החברה בשנה החולפת את שותפויותיה עם ענקיות טכנולוגיה עולמיות בהן IBM,Amazon, HP, EMC, NetApp, ו- Western Digital.

"ארגונים כיום מחפשים לבצע מודרניזציה בתשתיות הנתונים שלהם, ול-CTERA יש את היכולת לספק כלים מאובטחים המציעים גישה מהירה וגלובלית למידע של הארגון", אומר מייסד ומנכ"ל CTERA, לירן אשל. "סבב הגיוס החדש יאפשר לנו לספק את המוצרים, התמיכה והשירותים הטובים מסוגם, אל טווח רחב אף יותר של ארגונים מובילים בעולם".

חברת CTERA Networks נוסדה בשנת 2008 על-ידי יוצאי צ'ק פוינט ומוניה כיום כ-150 עובדים. היא גייסה הון  מחברת סיסקו ומהקרנות Venrock, Bessemer ו-Benchmark. הנהלת החברה ומרכז הפיתוח נמצאים בישראל. לחברה משרדי מכירות בארה"ב, קנדה, בריטניה, צרפת, ספרד, איטליה, גרמניה, אוסטרליה והונג קונג. בין לקוחותיה: France Telecom ,Telefonica, Telecom Italia, Deutsche Telekom, Swisscom וקבוצת בזק בישראל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: גיוסי הון , חדשות