מזור מכרה מספר שיא של מערכות ברבעון השלישי

10 אוקטובר, 2016

החברה קיבלה הזמנות ראשונות למערכת החדשה MAZOR X, שטרם הושקה רשמית. החברה מצפה לרשום הכנסות של 7.5 מיליון דולר ברבעון השלישי

החברה קיבלה הזמנות ראשונות למערכת החדשה MAZOR X, שטרם הושקה רשמית. החברה מצפה לרשום הכנסות של 7.5 מיליון דולר ברבעון השלישי

mazor-x-300x200חברת מזור רובוטיקס מקיסרה, המפתחת מערכות הנחיה רובוטיות לניתוחי גב ומוח, מכרה ברבעון השלישי 25 מערכות הנחיה רובוטיות, וזאת לעומת 11 מערכות ברבעון הקודם. בעקבות הדיווח, מזנקת מניית החברה בכמעט 7% במסחר היום בבורסת תל אביב למחיר של 4,551 אגורות.

מדובר במספר הגבוה ביותר של הזמנות שרושמת החברה ברבעון אחד. מתוך כלל ההזמנות, 3 הזמנות הן עבור דגם ה-Mazor X, המערכת החדשה שפיתחה החברה וטרם הושקה רשמית. 15 מערכות הוזמנו על ידי ענקית המכשור הרפואי מדטרוניק, שעימה חתמה מזור על שיתוף פעולה אסטרטגי לפיתוח ושיווק המערכות.

החברה לרשום ברבעון השלישי הכנסות בהיקף של 7.5 מיליון דולר. ברבעון השני דיווחה החברה על הכנסות של 8.3 מיליון דולר. עד כה התקינה החברה 131 מערכות מדגם רנסנס, 79 מהם בארצות הברית, שוק היעד העיקרי של החברה.

מנכ"ל מזור אורי הדומי מציין כי הביקוש למערכת Mazor X הינו מעל ומעבר לציפיות המוקדמות של החברה. "לקוחות שהתנסו בפעם הראשונה ב-Mazor X במרכז ההכשרה שלנו נוכחים במהרה ביתרונות של המערכת, וכבר הגישו הזמנות לרכישת המערכת." העלייה במכירות של החברה ומספר השיא של הזמנות ברבעון השלישי נובע מהיצע המוצרים המתרחב של מזור, הכולל כעת שתי מערכות הנחיה רובוטיות לניתוחי גב, דגם ה-Renaissance ו-Mazor X. "ברבעון הרביעי אנחנו מצפים כי ההשקה הרשמית של Mazor X תסייע לנו להמשיך במומנטום שלנו בשוק ולמקסם את שיתוף הפעולה שלנו עם מדטרוניק."

המערכת החדשה של מזור, ה-Mazor X, משלבת חבילת תוכנות ייחודית המספקת כלי ניתוח מידע שנועדו לשפר את תכנון הניתוח על ידי שקלול נתונים שונים, בהם מצבו ומיקומו של עמוד השדרה. חבילת התוכנות המשולבת במערכת החדשה של מזור נועדה לשפר את הדיוק של הניתוחים ולספק כלים לגיבושה של אסטרטגיה ניתוחית בשלב הטרום-ניתוח.

המערכת החדשה של מזור לניתוחי גב תושק בסוף חודש אוקטובר בכנס של איגוד רפואת עמוד השדרה האמריקני (NASS) בבוסטון. על פי מדיניות החברה, לקוחות קיימים של החברה שרכשו את דגם רנסנס יוכלו לשדרג למערכת החדשה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מכשור רפואי