מנכ"ל סיסקו העולמית מגיע לביקור בארץ

25 ינואר, 2017

צ'אק רובינס ירצה בכנס סייבר-טק וייפגש עם סטארט-אפיסטים מקומיים וכן עם ראש הממשלה ונשיא המדינה. הביקור לרגל יובל ה-20 של סיסקו ישראל. סיסקו מעסיקה בארץ כ-1,500 אנשי פיתוח

מנכ"ל חברת סיסקו (Cisco) העולמית, צ'אק רובינס, יגיע בשבוע הבא לביקור ראשון בישראל. רובינס יגיע לרגל חגיגות יובל ה-20 שנה לפעילותה של סיסקו בישראל. במסגרתן ישתתף באירוע מיוחד לעובדי החברה ולקוחותיה, שיכלול בין היתר מיצג וידאו-ארט אשר יספר את סיפורה של סיסקו בישראל ותרומתה לכלכלה ולחדשנות בארץ. הביקור יימשך שלושה ימים, ובמהלכו ייפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשיא המדינה ראובן ריבלין, ראש עירית ירושלים ניר ברקת ועוד. בנוסף, הוא ייפגש גם עם בכירים במשק הישראלי, יזמים וחברות סטארט-אפ ישראליות. בנוסף, ינאם רובינס בוועידת סייבר-טק ויציג את הדו"ח השנתי של סיסקו בתחום הסייבר סקיוריטי, שיתפרסם באותו יום.

מנכ"ל סיסקו ישראל, אורן שגיא, אמר שסיסקו רואה בישראל שוק בעל חשיבות רבה מאוד, מהמובילים בעולם החדשנות והיזמות, ולפיכך אחד מהמרכזים החשובים ביותר לסיסקו העולמית כבר 20 שנה. "בישראל פועלים צוותי פיתוח של סיסקו המעסיקים יותר מ-1,500 עובדים המהווים את אחד ממרכזי הפיתוח החשובים של החברה בעולם".

רובינס,מכהן בתפקיד המנכ"ל העולמי של החברה מאז יולי 2015. בתפקידו הקודם שימש רובינס כסגן נשיא בכיר, והוביל את צוות המכירות העולמי של החברה. לרובינס למעלה מ-20 שנות ניסיון ניהולי ובמהלך 18 שנותיו בסיסקו שימש בין היתר גם כסגן נשיא אזור אמריקה וסגן נשיא בכיר של ארה"ב וקנדה. רובינס נבחר על-ידי המגזין CRN לאחד המנהלים המובילים בעולם ב-2008. המגזין VARBbusiness הכתיר אותו כאחד מ-100 המנהלים המובילים בשנים 2005 ו-2006. לרובינס תואר ראשון במתמטיקה עם התמחות במדעי המחשב מאוניברסיטת צפון קרוליינה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות