רמי עמית מסיסקו מונה לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות של רדקום

7 פברואר, 2017

רמי עמית הוא מחלוצי תעשיית ה-VoIP בעולם, והיה הממציא של ה-VoIP Gateway הראשון. הוא מגיע מחברת סיסקו שבה ניהל את יחידת ה-NFV

חברת רדקום (RADCOM) מינתה את רמי עמית לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות הראשי (CTO) ומנהל המוצר, כדי לקדם את החברה בשוק אבטחת השירות לפתרונות NFV. "לרמי יש תמהיל ייחודי של ידע אודות שוק התקשורת לצד מנהיגות טכנולוגית הנפרסת לרוחבה של כל תעשיית התקשורת והטלפוניה עד לווירטואליזציית הרשת," אמר מנכ"ל רדקום, ירון רבקאי. "המיומנות המוכחת שלו בהובלת מוצר ופיתוח טכנולוגי עבור פריסות CSP בקנה מידה גדול ללקוחות top-tier, תסייע לשפר את הפתרון שלנו, MaveriQ ולהגדיל את היתרון התחרותי שלנו".

לפני הצטרפותו לרדקום כיהן רמי כמנהל הנדסה ביחידה העיסקית ל-NFV של חברת Cisco. הוא היה אחראי על פתרונות הפס הרחב של Cisco בנמצאים בשימוש של ספקיות שירותי תקשורת top-tier רבות. בסיסקו הוא הוביל מספר מוצרים חדשים, מראשיתם ועד לפריסתם ברחבי העולם. כמו כן, מילא תפקיד משמעותי במעבר של סיסקו לווירטואליזציה ואספקת יישומים בשוק הפס הרחב.

לפני Cisco, כיהן רמי במספר משרות בכירות בתעשיית התקשורת: הוא היה ה-CTO של Jungo, ספקית תוכנה מובילה לספקיות שירות בפס רחב, היה ממייסדי Surf & Call אשר נרכשה על-ידי CosmoCom, והיה העובד הראשון בחברת וולקלטק (VocalTec), שהיתה החברה הראשונה בעולם בתעשיית ה-VoIP. למעשה, הוא נחשב לאחד מהממציאים של VoIP. בין השאר, הוא המציא את ה-VoIP Gateway הראשון בתעשייה.

"אני נרגש ונפעם להצטרף לרדקום," אמר רמי. "תעשיית התקשורת כולה נמצאת בתקופה של מעבר מהיר לפתרונות מבוססי תוכנה ואני מאמין כי לרדקום יש פתרון ייחודי וחדשני אשר משנה את שוק הבטחת השירות המסורתי ונותן יתרונות אמיתיים לספקיות שירותי תקשורת בעוד הן מתחילות לעבור ל-NFV. אני מצפה לעבוד עם צוות החברה במטרה לקדם את הפיתרון שלנו בעוד אנו מתכוונים לשמר את יתרוננו התחרותי."

חברת רדקום מספקת מובילה של פתרונות NFV לאבטחת שירות וניהול חוויית לקוח לספקי שירותי תקשורת. מערכת MaveriQ של החברה מנטרת לאורך זמן את ביצועי רשת התקשורת ואת איכות השירות על מנת לטייב את הביצועים. רדקום מספקת גם פתרונות לדור הבא של הרשתות הסלולריות והקוויות, בכללם  LTE, VoLTE, IMS ועוד. MaveriQ מאפשרת לספקי תקשורת להעביר את רשתותיהן בצורה חלקה לתצורת NFV באמצעות רשתות פיזיות, מבוססות NFV והיברידיות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת