Arrow חושפת בישראל פלטפורמת רכש אונליין חדשה

13 פברואר, 2017

בסמינר MyArrow Israel שיתקיים ביום ד', 22 לפברואר במלון קראון פלאזה - סיטי סנטר עזריאלי בתל-אביב, תציג Arrow בפני השוק הישראלי את השיטה החדשה לביצוע רכש רכיבים אלקטרוניים באמצעות פורטל ייעודי שהקימה

חברת ארו רכיבים אלקטרוניים (Arrow) הקימה פלטפורמת מסחר אלקטרוני חדשה אשר משנה את אופן רכישת רכיבים אלקטרוניים באיזור אירופה ובישראל. הפלטפורמה החדשה נקראת MyArrow ונועדה לספק ללקוחתיה פלטפורמה מקוונת לניהול הזמנות, רכש, הכנת רשימות חומרים (BOM) והתמודדות עם אלוקציה ומצבי מחסור. הפתרון החדש יוצג בפני התעשייה הישראלית בסמינר השקה מיוחד שיתקיים ביום ד', ה-22 לפברואר, במלון קראון פלאזה – סיטי סנטר עזריאלי בתל-אביב.

שי רוטבלט, מנהל מכירות פנים בארו רכיבים ישראל והאחראי על השקת האתר החדש בארץ, סיפר ל-Techtime שאתר הרכש MyArrow הושק באירופה ובישראל ברבעון השלישי של 2016, ובנוי במתכונת מיוחדת שאינה דומה לרוב אתרי הרכיבים האלקטרוניים האחרים הפעילים כיום בשוק. "בניגוד לאתרי הרכש הציבוריים, MyArrow הוא אתר סגור הדורש התחברות באמצעות שם וסיסמא. כל חברה או לקוח יכולים להירשם לאתר ואנחנו מאשרים אותם. הדבר מאפשר לנו לספק שירותים מיוחדים ורמת אבטחה גבוהה במיוחד.

"הלקוח יכול לבצע את כל פעולות הרכש, ההזמנה, בדיקת הרכיבים ואפילו להעלות רשימת חומרים מלאה (BOM). האתר מאפשר לנו לשמור על מערכת היחסים הקרובה עם הלקוחות ומעניק להם ביטחון ונוחיות שהם לא נהנו ממנו. למשל, כל לקוח רואה את המחירון המיוחד עבורו, יכול לצפות בהזמנות שלו, לנהל את ההזמנות ולבצע הזמנות למלאי לפי זמני האספקה (Lead Time) הדרושים לו.

"כשיש עיסקת רכישה, היא נעשית ללא שימוש בכרטיס אשראי: הלקוח מחוייב לפי תנאי התשלום שסוכמו עם ארו. אין חשיפה של מידע פיננסי והאספקה מתבצעת לכתובת המאושרת שלו, על-ידי המשלחים של ארו המזהים את הלקוח".

מדוע אתם לא מפעילים את MyArrow גם בארצות הברית?

רוטבלט: "ארו פועלת בארצות הברית באמצעות אתר ציבורי, הכולל גם תשלום אונליין. הסיבה העיקרית נעוצה בכך שהשוק האמריקאי גדול יותר גם בהיקפו וגם בפריסה הגיאוגרפית שלו. אנשי המכירות של ארו לא יכולים להגיע לכל הלקוחות בארה"ב. באירופה ובישראל החברה החליטה להקל על הלקוחות המרכזיים וחברות הסטארט-אפ. בזכות זה הם נהנים משירותים שהאתר האמריקאי לא נותן, כמו למשל מעקב מלא אחר ההזמנות".

ארו נחשפת בפני הלקוחות

לדברי רוטבלט, האסטרטגיה העומדת מאחורי אתר MyArrow מיועדת לאפשר לכל לקוח לקנות ביעילות, בפשטות ובמחירים המותאמים מראש לסביבה העסקית שלו. "האתר מספק הרבה מאוד מידע על כל מק"ט, כולל דפי נתונים, תמונה, הסברים טכניים ועוד. למעשה, כל המידע הרלוונטי לקניין על כל הרכיבים. הוא אפילו חושף בפני הלקוחות את רמות המלאי של ארו עצמה. כמה רכיבים מצויים במלאי, מתי הם צפויים להגיע למלאי שלנו, באיזה כמויות ובאיזה תאריכים.

"בין השאר, הדבר מאפשר ללקוחות לבצע הזמנות מראש. בסמינר שייערך ב-22 לחודש נציג בפני הלקוחות שלנו בארץ את הדרך החדשה לבצע רכש אלקטרוני. ההדרכה מיועדת לקנייני אלקטרוניקה, חברות סטארט-אפ ויזמים. במהלכה נראה ללקוחות את שיטת העבודה של האתר, ונדריך אותם  כיצד להשתמש בו. הם ייהנו מיתרונות רבים: זמינות, מידע, מחירים נוחים, מבט כללי על האספקות ושירות 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה".

למידע נוסף ורישום: MyArrow Israel

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות , רכיבים , שיווק והפצה