סיבו הישראלית ו-IBM יספקו מערכת משולבת לפיתוח IoT

20 פברואר, 2017

שתי החברות ישלבו את סביבת פיתוח ה-IoT של סיבו עם מחשב העל ווטסון של IBM, כדי להציע ליצרנים פלטפורמה יעילה לפיתוח מוצרים חכמים

חברת הסטארט-אפ הישראלית סיבו (Seebo), שפיתחה פלטפורמה לפיתוח מוצרי IoT, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם IBM, שבמסגרתו תשולב טכנולוגיית ה-IoT של סיבו עם שירותי הענן של מחשב העל ווטסון של IBM.

החיבור בין סביבת פיתוח מוצרי ה-IoT של סיבו לבין שירותי הענן של IBM כדי יספק ליצרנים סביבה נוחה ושימושית לפיתוח של מוצרים חכמים וחיבורם לאינטרנט של הדברים ולקבל תובנות עסקיות לגבי המשתמשים במוצרים שלהם.

כיום, יותר ויותר יצרנים מחברים את מוצריהם לאינטרנט של הדברים (IoT), וזאת כדי לספק לצרכנים מוצרים חכמים יותר, וכן כדי לקבל מידע שוטף על דפוסי השימוש של הצרכנים במוצרים שלהם. עם זאת, תהליך הפיתוח של מוצר חכם הינו מורכב ויקר. הפיתוח מתבצע במספר סביבות עבודה טכנולוגיות במקביל וכרוך בהטמעת תהליכים חדשים של אפיון ועיצוב מוצר. מורכבות זו מרתיעה לעיתים יצרנים מפיתוח של מוצר חכם.

IBM וסיבו שואפות לפשט ולהאיץ את תהליך פיתוח המוצרהחכם והוצאתו לשוק. במסגרת ההסכם, IBM וסיבו מתכוונות לפתח פיתרון משולב שיכלול את שירות ה-SaaS של סיבו, המספק כלים לפיתוח וסימולציה של מוצרים חכמים, ואת שירות הענן ווטסון של IBM, שיאפשר ליצרנים לקבל מידע שימושי על המוצרים שלהם ועל המשתמשים.

ניל פוסטלטווייט, מנהל פלטפורמת ווטסון ב-IBM, אמר "סיבו מציעה כלים ייחודיים שמאפשרים לשווק במהירות מוצרי IoT. שיתוף הפעולה הזה יאפשר ללקוחות לעצב ולפתח במהירות את מוצרי ה-IoT שלהם, ולעשות שימוש ביכולות הקוגניטיביות של שירות הענן של ווטסון."

ליאור עקביא, מנכ"ל ושותף-מייסד של סיבו, אמר "אחרי פחות משעה, מנהלי מוצר יכולים לראות נתונים ויזואליים המוצגים בענן השואבים מידע מהאבטיפוס המקוון שעיצבו".

סיבו הוקמה ב-2013 על ידי האחים ליאור ולירן עקביא והיא מעסיקה כ-60 עובדים בישראל ובארצות הברית. עד כה גייסה החברה כ-14 מיליון דולר.

 

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות