דייב דה וולט, לשעבר יו"ר מק'אפי, מצטרף ל-Team8

23 פברואר, 2017

Team8, שנוסדה על ידי מפקד יחידת 8200 לשעבר נדב צפריר, והקימה עד כה שתי חברות

*[בתמונה: דייב דה וולט]

קבוצת הסייבר Team8 הודיעה על הצטרפותו של דייב דה וולט, לשעבר מנכ"ל McAfee ו-FireEye, לדירקטוריון החברה ומיונו ליו"ר מועצת המנהלים של חברת Claroty, אחת מחברות הפורטפוליו של Team8.

דה וולט הוא בעל ניסיון של יותר מ-25 שנה בתחומי ה-IT ואבטחת הסייבר. הוא שימש כמנכ"ל יצרנית האנטי-וירוס McAfee, שנמכרה לאינטל תמורת 7.7 מיליארד דולר, ושימש כ-4 שנים כמנכ"ל ויו"ר חברת אבטחת המידע FireEye, עד לעזיבתו את החברה בתחילת פברואר השנה. כמו כן, דה וולט שימש גם כיו"ר חברת Mandiant וכסגן יו"ר שלForgeRock Technologies ו-ForeScout. דה וולט  הוביל את המכירה של חברת Documentum ל-EMC ב-2003. במהלך הקריירה שלו היה דה וולט מעורב ברכישתן של יותר מ-50 חברות, וכמו כן מונה על ידי נשיא ארצות הברית הקודם ברק אובמה לשמש כחבר במועצת אבטחת הטכנולוגיה הלאומית, שתפקידה לייעץ לנשיא בנושאי טכנולוגיות אבטחה.

דה וולט ציין בתגובה למינויו, "הפלטפורמה של Team8 להקמת מיזמים מפגישה בין הכישרונות הגדולים ביותר במחקר ופיתוח של אבטחת סייבר לבין מנהיגים עסקיים. התוצאה היא חברות שמשנות את כללי המשחק, שאני מאמין כי תהיה להן השפעה עצומה על תעשיית אבטחת הסייבר. שתי החברות הראשונות של הקבוצה, Illusive networks ו-Claroty, הן חלוצות בתחומן, ואני שמח כי ניתן לי ליטול חלק פעיל בעתידן".

חממה לחדשנות בתחום הסייבר

קבוצת Team8 היא היא חממת מחקר וייזום של חברות סטראט-טפ בתחום אבטחת סייבר. החברה נוסדה ב-2014 על ידי שלושה יוצאי יחידת 8200: נדב צפריר, לשעבר מפקד יחידת 8200, ישראל גרימברג, לשעבר מפקד מרכז הסייבר ב-8200, ולירן גרינברג, גם  כן בוגר מרכז הסייבר של 8200.

נדב צפריר, מייסד ומנכ"ל Team8

עד כה הקימה Team8 באופן רשמי שתי חברות: Illusive Networks, שמפתחת טכנולוגיות הטעייה במטרה לחשוף מתקפות סייבר, ו-Claroty, שפיתחה פלטפורמה לאבטחת רשתות תעשייתיות ואתרי תשתית. ואולם, תחת החממה שלה פועלות חברות נוספות שפעילותן טרם נחשפה.

עד כה גייסה Team8 למעלה מ-350 מיליון שקל. בין המשקיעים ב-Team8 נמנים יו"ר גוגל אריק שמידט וחברות שונות כמו נוקיה, סיסקו ו-Mitsui. בסבב גיוס ההון שערכה החברה בתחילת השנה הצטרפו כמשקיעות גם קוואלקום ומיקרוסופט. החברה גם הודיעה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם בנק ההשקעות סיטיגרופ לקידום חדשנות באבטחת הסייבר באמצעות שיתוף ידע הדדי.

הקבוצה סיימה את שנת הפעילות המסחרית הראשונה של חברות הפורטפוליו שלה עם מכירות של למעלה מ-90 מיליון שקל.

לחברה משרדים בישראל, ארצות הברית, בריטניה וסינגפור, והיא מעסיקה כ-190 עובדים, מרביתם בישראל, ומתכוונת לגייס ב-2017 כ-100 עובדים נוספים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות